Activeren cadeautje via mijntelfort lukt niet?

• 16 november 2014
  • 91 reacties
  • 4224 keer bekeken

Ik kreeg net het volgende bericht

Wij danken u hartelijk voor uw feedback. Mocht u aangegeven hebben ontevreden te zijn, een expert te willen spreken of een tip te willen ontvangen dan nemen we binnen 2 weken contact met u op.

Heeft u het Telfort cadeautje gekozen?
Dan kunt u dat cadeautje activeren via mijntelfort.nl

Maar ik kan niets vinden. Wat moet ik doen?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

91 reacties

Wij kregen ook dit bericht maar ook niks te vinden.
Reputatie 3
@jtbohmer, @VanEngel,

Leuk jullie op het forum te zien. Is het mogelijk dat het bericht in kwestie als bijlage verstuurd wordt. Met de tekst uit het bericht alleen kan ik er nog weinig over zeggen. Graag bij het versturen ook de verzenddatum van het bericht kenbaar maken. Ik zie jullie reacties tegemoet.

Yanick
16 november onderstaand bericht ontvangen na geven van feedback en keuze van cadeau (ik kan dit nog steeds niet activeren, want niets te zien op mijntelfort....):

Indien u dit bericht niet goed kunt lezen, klik dan op online versie.

Telfort
Speciaal voor u als gewaardeerde Telfort klant

Beste mevrouw Ten Bohmer,

Wij danken u hartelijk voor uw feedback. Mocht u aangegeven hebben ontevreden te zijn, een expert te willen spreken of een tip te willen ontvangen dan nemen we binnen 2 weken contact met u op.

Wij wensen u een hele fijne dag.

Telfort klantenservice
Hierbij de 2 berichten. Het eerste bericht bestaat uit 3 afbeeldingen.
Exact. Net zoals 'VanEngel' en 'jtbohmer' kan ik nergens 't cadeautje vinden op "Mijn Telfort".

Benieuwd naar uw reactie!
Ook ik kan geen cadeautje vinden op mijntelfort

Henny
Lieve mensen daar bij Telfort. Zouden jullie hier serieus naar willen kijken?
Ik heb vandaag ook deze mail ontvangen en kan na invullen en reageren op de vervolgmail/inloggen op mijntelfort nergens terugvinden waar ik dat cadeautje dan kan claimen.

Enige indicatie wat dat cadeau zou moeten zijn kan misschien ook helpen.

Mvg, Remco Pit
Ik kreeg ook het volgende bericht

Maar ik kan niets vinden. Wat moet ik doen? graag meer info
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Excuses dat dit niet lukt. Ik ben het aan het uitzoeken en morgen (12 december 2014) kom ik hierop terug.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Ik zou vandaag terugkomen en helaas moet ik melden dat het nog niet verholpen is. Er loopt nu een technisch ticket voor dit probleem zodat er onderzocht kan worden waar het precies fout gaat. Ik zal jullie maandag alsnog van een update voor zien, mijn excuses hiervoor en alvast een fijn weekend!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Het onderzoek naar dit probleem loopt nog steeds. Helaas duurt het nog even voordat de cadeautjes geactiveerd kunnen worden. Ik wil jullie daarom vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Zodra er meer bekend is breng ik jullie op de hoogte. In de tussentijd kunnen jullie mij gerust blijven benaderen voor vragen of opmerkingen. Nogmaals mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen
Het is nu eind december en het "probleem" is dus nog niet opgelost? Ga bij deze ook me abonnement opzeggen, dit is gewoon de boel in de maling nemen!!!
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Excuses voor de late reactie. Kunnen jullie nog 1 keer kijken in Mijn Telfort en dan via of het mogelijk is om het cadeautje te activeren? Ik verneem dit graag van jullie.

Stephen
Voor mij is het nu correct afgewikkeld. Stephen heeft mij via pm laten kiezen welk cadeau ik wilde en ik heb gekozen voor 2 maand gratis pluspakket. Aangezien ik dit pakket al heb, krijg ik dit dus 2 maand gratis.

Vandaag kreeg ik direct de 20 euro bijgeschreven op mijn bankrekening dus prima geregeld!
Reputatie 8
Badge +16
@RemcoPit,

Bedankt! :D

Stephen
Beste Telfort,

Is ondertussen "dit probleem" al opgelost?
Ik kreeg vandaag dezelfde mail na het invullen van een enquette en was wel benieuwd wat de cadeautjes waren.

Groeten,
Geert
Reputatie 8
Badge +16
@gaities,

Voorlopig activeren wij nog zelf de cadeaus.
Is het mogelijk om een screenshot van deze mail in dit topic te posten?

Stephen
@gaities,

Voorlopig activeren wij nog zelf de cadeaus.
Is het mogelijk om een screenshot van deze mail in dit topic te posten?

Stephen

Bij deze...
Reputatie 8
Badge +16
@gaities,

Bedankt voor de screenshot. Zie privébericht.

Stephen
Hoi, ook mij is het niet gelukt om via mijntelfort het cadeautje te activeren. Ik heb ook een screenshot. Zou dit voor mij ook geregeld kunnen worden?

@gaities,

Bedankt voor de screenshot. Zie privébericht.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@lesleyrebecca,

Zie privébericht.

Stephen
Reputatie 2
Hier nog iemand met hetzelfde probleem. Wel vreemd hoor.
Reputatie 8
Badge +16
@kdrkr,

Excuses hiervoor. Ik ga dit voor je uitzoeken en ik kom er deze week nog op terug via een privébericht.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@kdrkdr,

Zie privébericht.

Stephen
Dag Stephen,

Ook ik heb net een mail van Telfort gehad met de mededeling dat ik het cadeautje via mijntelfort kon activeren. Maar ook zie niets. Ik heb de printscreen bijgevoegd

Gr Renald