Achternaam verkeerd gespeld. Kan ook niet inloggen op mijntelfort?

• 29 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 1659 keer bekeken

Beste,

Ik heb vorige week (telefonisch) via de klantenservice internet aangevraagd. Ik heb mijn achternaam drie keer herhaald en de medewerker dat ook laten doen. Deze medewerker vertelde mij dat ik diezelfde dag nog een e-mail zou ontvangen met daarin de bevestiging en een opsomming van leverdata etc. Deze heb ik echter nooit onvangen. Een paar dagen later ontving ik een bevestigingsbrief van Telfort, maar ik zag dat mijn achternaam (alsnog) verkeerd gespeld was (dus is de e-mail waarschijnlijk ook naar een verkeerd e-mailadres verstuurd, als deze uberhaupt verstuurd is). 

Vervolgens kreeg ik een aantal dagen later opnieuw een brief met het internet wachtwoord voor mijntelfort, maar ik kan me niet inloggen. De ene keer is mijn wachtwoord niet goed en de andere keer mijn huisnummer niet. Ik heb zelfs zien staan dat ik de bestelling zou hebben geannuleerd? Lijkt me onmogelijk als ik niet kan inloggen.

Het is belangrijk dat ik internet op tijd geleverd krijg, maar er is al aardig wat misgegaan. Ik hoop niet dat dit betekent dat het nog langer duurt voordat de modem wordt geleverd en internet wordt aangesloten. 

Daarom wil ik graag mijn bestelstatus en gegevens bekijken via mijntelfort en checken of alles klopt. Hoe kan ik dit nu het beste doen? 

mvg

Hanna

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer