beantwoord

Abonnement omzetten met de persoonlijke aanbieding op mijn Telfort

• 3 december 2012
  • 18 reacties
  • 3882 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +17
  • Forumlegende
  • 14151 reacties
@jelmer_telfort moderator in principe wil ik mijn abo best wel verlengen per 14 december a.s echter ik heb nog een paar vraagjes die ik graag per mail bevestigd wil zien
1e Huidig abo is internet plus + vast bellen dus omzetting zou dan naar internet standaard moeten
2e Krijg je dan weer een ander modem of hou ik het huidige modem
3e ik heb nu adls2 tot 20 mb/s krijg ik dan het vdsl tot 30 mb/s (op mijn adres is glasvezel beschikbaar)
4e Ik wil geen verandering v.w.b. het huidige vast bellen contract dus de 1e klik voor 5 cent en daarna vrij en onbeperkt bellen.
5e Wat zijn dan de kosten per maand.
Daar de verkopende telefoniste nogal gefocust was dat ik ook TV erbij zou nemen en omdat ik via CD kijk en daar niet geintereseerd in was mevrouw snel klaar en dus op naar de volgende klant, wend ik me maar tot jou.
met vr gr
icon

Beste antwoord door jimny 12 december 2012, 10:00

@jimny

De verlenging is doorgevoerd. Het nieuwe pakket gaat op 12 december in.

Jelmeri

@jelmer vannacht is het nwe abo internet standaard ingegaan, de snelheid staat nu op 1,5 mbps volgens het modem, nu weet ik dat dit langzaam wordt opgebouwd.
Welke snelheid ga ik halen met dit 30 mbps in de nabije toekomst
Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 8
Badge +10
"Vast Bellen" is 5ct per gesprek (dus niet 1ct), het starttarief van 5ct en daarna onbeperkt bellen...
Reputatie 8
Badge +17
"Vast Bellen" is 5ct per gesprek (dus niet 1ct), het starttarief van 5ct en daarna onbeperkt bellen...

Klopt helemaal Kees-Jan huidig is 0,052 cent per gesprek en daarna niets meer ongeacht de duur van het gesprek.
Reputatie 8
Badge +10
Als ik me goed herinner heb je een P2601 of P2602 modem, als het VDSL wordt krijg jij een P2812 modem.
De Kosten per maand kan je zo zien als je inlogd in "Mijn Telfort", maar dat zal om-en-nabij de €20 voor het "Internet Standaard" abbo zijn en €5 voor "Vast Bellen"
Reputatie 8
Badge +17
U kunt niet meer terug naar uw oude abonnement
Als u het abonnement wijzigt, accepteert U de prijswijziging en komt de korting te vervallen U kunt na de wijziging alleen nog maar kiezen tussen Bellen standaard en Bellen onbeperkt 
Reputatie 8
Badge +17
Bovenstaand kom ik dus tegen op Mijn Telfort
Badge
@jimny

Ik kan in een privébericht de vragen voor je beantwoorden. Ik kan helaas niet per email reageren.

Jelmer
Reputatie 8
Badge +17
Natuurlijk mag het in een pv bericht Jelmer 
Badge
@jimny

Ik heb je een privébericht gestuurd met antwoord op je vragen.

Jelmer
Reputatie 8
Badge +17
@jimny

Ik heb je een privébericht gestuurd met antwoord op je vragen.

Jelmer

Ik heb je pv bericht positief beantwoord Jelmer via een re laat je nog even weten wat de ingangsdatum wordt
Badge +1
kopie van een reactie ,
deze bewaar ik , want binnenkort moet mijn kontrakt ook verleng worden .

Hugo - Telfort
Community Manager 713 Reacties
24-08-2012 15:23
7"
Bellen Standaard" is altijd 2,50.
Als u voor 9 juli 2012 al "Telfort Vast Bellen" had dan kunt u bij een verlenging dat product behouden. De
prijs van "Telfort Vast Bellen" is na de verlenging 5 euro i.p.v. 9,95. Verder zijn alle tarieven / voorwaarden
hetzelfde.
Badge
@jimny

Jelmer
Reputatie 8
Badge +17
@jimny

Jelmer

Prima geregeld Jelmer, ben benieuwd of mijn internet sneller gaat worden.
Heb de bevestingsmail ook ontvangen en in bijlage staat overigens dat telfort een installatiepakket gaat sturen ?
vr.gr. Jimny
Reputatie 8
Badge +17
@jimny

Jelmeri

@jelmer vannacht is het nwe abo internet standaard ingegaan, de snelheid staat nu op 1,5 mbps volgens het modem, nu weet ik dat dit langzaam wordt opgebouwd.
Welke snelheid ga ik halen met dit 30 mbps in de nabije toekomst
Badge
@jimny

De maximaal haalbare snelheid van de verbinding is bijna 17Mb down. Deze snelheid zal binnen 8-10 dagen behaalt worden als de verbinding stabiel blijft. Het profiel van de verbinding is zoals eerder gemeld ALDS2+ 20/1.

Jelmer
Reputatie 8
Badge +17
@jelmer met mijn 20mb internet plus had ik deze snelheid al, kun je mij uitleggen waarom mijn snelheid niet hoger kan met mijn nieuwe 30mb internet standaard?
Badge
@jimny

Zoals ik eerder heb uitgelegd is er geen VDSL beschikbaar op jouw locatie en heb je daarom ADSL2+ 20Mb down en 1Mb up.

Jelmer
Reputatie 8
Badge +17
@jimny

Zoals ik eerder heb uitgelegd is er geen VDSL beschikbaar op jouw locatie en heb je daarom ADSL2+ 20Mb down en 1Mb up.

Jelmer

bedankt jelmer dat vdsl is mij ontgaan zal wel met mijn leeftijd te maken hebben 🙂 ben verder heel tevreden met de afhandeling door jou v.w.b. de verlenging
gr jimny
Badge +1
Kan iemand mij vertellen wat 'Vast bellen totaal' inhoudt ? Ik kom wel 'vast bellen' en 'vast bellen onbeperkt' tegen, maar niet vast bellen totaal. Ik ben dus benieuwd naar de kosten voor het bellen bij het abonnement van  'vast bellen totaal'.
Dank, Bert 3ssen

Reageer