beantwoord

Abbo wijziging

• 24 mei 2017
  • 3 reacties
  • 595 keer bekeken

Na het opzeggen van mijn tel. en tv abbo met behoud van internet, heb ik nog geen brief of mail ontvangen voor het terugsturen en of het ontvangen van een andere modem.

Klopt dit?
icon

Beste antwoord door Stephen 26 mei 2017, 18:22

Hallo flabber, als je je internet behoudt dan hoef je het modem niet terug te sturen. Deze heb je uiteraard nodig om gebruik te maken van ons internet.
Aangezien je je TV-abonnement hebt opgezegd dan ontvangen wij graag de TV-ontvanger retour. Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo flabber, dat kan kloppen. Meestal ontvang je deze pas wanneer je alle diensten bij ons hebt opgezegd. Zie onderstaande link voor het terugsturen van de apparatuur. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Modems en andere apparatuur terugsturen
Zoals in mijn eerste bericht staat behoud ik mijn internet, dus kan ik de modem niet opsturen.
Duidelijkheid hierover ,of dat ik de modem vervangen moet of behouden, zou wel handig zijn.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo flabber, als je je internet behoudt dan hoef je het modem niet terug te sturen. Deze heb je uiteraard nodig om gebruik te maken van ons internet.
Aangezien je je TV-abonnement hebt opgezegd dan ontvangen wij graag de TV-ontvanger retour. Bij voorbaat dank!