beantwoord

Aanmaken emailbox lukt niet.

• 6 oktober 2013
  • 20 reacties
  • 2486 keer bekeken

Hallo,

ik wil een nieuwe mailbox aanmaken. Maar dat lukt niet meer.
De volgende melding komt in het scherm:

Deze pagina kon niet worden geladen, het is onmogelijk om verder te navigeren. Het is vereist een browser te gebruiker waarbij javascript aanstaat (Bijvoorbeeld Internet Explorer 6, 7 of Mozilla Firefox).

Graag een oplossing hiervoor.

vr gr M.J.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 6 oktober 2013, 13:02

Bij mij nogmaals gecontroleerd, je krijgt de genoemde melding maar op het moment dat je op OK klikt wordt gewoon de volgende bladzijde geladen.

Check voor de zekerheid of je Java hebt draaien via http://java.com/nl/download/
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 2
Badge
Daarom al mijn opmerking om gewoon internet explorer te gebruiken, daarmee is het mij wel gelukt

Jammer dan. Ik heb de nieuwste versie van Java, Diverse malen via Firefox én IE geprobeerd,
maar blijf een foutmelding krijgen.
En gewoon klikken en hopen dat de volgende blz. wordt geladen baat ook niet...

De combinatie van de tip van Dwaallicht, volledige gebruikersnaam invullen (@telfort.nl) en daarna gewoon doorklikken werkte uiteindelijk wel bij mij.
Gaf wel steeds foutmeldingen, en je gebruikersnaam moet zonder @telfort worden aangemaakt, anders krijg je weer iets over ongeldige tekens.
Hoe dan ook, ik vind de site van Telfort erg omslachtig en erg traag te gebruiken.
Info met oplossingen moet je maar zoeken op het forum.
e.e.a. is iets verbetert tegen een paar jaar geleden, maar nog steeds niet van deze tijd.
Je bent bijvoorbeeld ingelogd, je klikt op mailbox aanmaken, en het 1e wat je moet doen is inloggen???
En dat wordt herhaaldelijk gevraagd, terwijl als je in je geschiedenis terug navigeert, je nog gewoon bent ingelogd.

Maar oké, als het goed is heb ik nu eindelijk een nieuwe mailbox aangemaakt.
En raad eens? Gewoon via Firefox!!!
Vanmorgen opnieuw geprobeerd, niets anders gedaan dan gisteren, maar het lukte in één keer.
Het ligt dus zeker niet aan mijn browser.

@Tuut-Tuut: nog bedankt voor de tips en moeite 🙂
Heb ik ook geprobeerd, maar daar krijg ik dezelfde meldingen. Ik heb hier bij andere sites ook geen last van.
Reputatie 8
Badge +16
Daarom al mijn opmerking om gewoon internet explorer te gebruiken, daarmee is het mij wel gelukt
Overigens, dat inloggen werkt ook maar 25% van de tijd, meestal blijf ik dezelfde foutmelding krijgen.
Ik weet niet of je geprobeerd hebt om mijn screenshot van dichtbij te bekijken, maar de onderste helft daarvan in is de java-script console in Chrome. Daar staan meer details over de foutmelding.
Zojuist heb ik daarbij een nieuwe regel ontdekt:

'webkitIndexedDB' is deprecated. Please use 'indexedDB' instead.

Verder wordt er melding gemaakt over pagina's die geladen worden over HTTPS, maar die data verzenden over onbeveiligde HTTP verbindingen. Ik heb er niet genoeg verstand van, maar het lijkt mij mogelijk dat Microsoft Security Essentials of de Windows Firewall mij tegenhoudt.
Een mailbox. Ik ben inmiddels zover dat ik voorbij dat inlogscherm kom (via mijn zogenaamde oplossing), maar als ik vervolgens een nieuwe box maak, krijg ik weer dezelfde melding.
Contact gehad met klantenservice, die hebben naar hun zeggen ook de de door mij gewenste mailbox aangemaakt en daar een password voor doorgegeven, maar die is niet vindbaar. Ook niet als ik klik op mailbox verwijderen.
Reputatie 8
Badge +16
@ Tuut-tuut: Wat is cross-posten?

En zowel jouw oplossing als de mijne blijken niet te werken

Je had in een ander topic ook gepost over dit onderwerp, vandaar mijn melding over cross-posten. Dit is namelijk niet zinvol en wordt niet op prijs gesteld (geloof zelfs tegen de huisregels)

Maar terug naar onderwerp, wat wil je aanmaken, mailbox of mail alias?
@ Tuut-tuut: Wat is cross-posten?

En zowel jouw oplossing als de mijne blijken niet te werken
Oplossing: klik "emailbox aanmaken" > je ziet vervolgens en inlog-popup; vul hier je VOLLEDIGE bestaande email in, dus inclusief "@telfort.nl" en log in met het password van je mailbox.
Reputatie 8
Badge +16
@Dwaallicht, cross-posten is niet prettig

Ja de melding die je ziet is inderdaad (nog steeds) de genoemde melding.
Echter als je de foutmelding weg klikt en je gaat hierna naar mai(alias)box verwijderen dan zou normaal gesproken de nieuwe mail(alias) box gewoon aangemaakt moeten zijn.

Controleer dit dus even en probeer zo nodig dit eens gewoon met Internet Explorer, had vorige week bij iemand ook deze melding echter de mailbox was gewoon aangemaakt.

Ik heb hetzelfde probleem, en de telefonische helpdesk heeft er nooit van gehoord! Hebben die geen internet om in het forumt te kijken?

Dat zeggen ze tegen mij ook, maar het is inmiddels oktober 2014
Ik ben al een paar dagen bezig maar wil niet lukken.

Er is een fout opgetreden

Combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet bij ons bekend.

Hoe kan dit nu ?
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem, en de telefonische helpdesk heeft er nooit van gehoord! Hebben die geen internet om in het forumt te kijken?
Reputatie 8
Badge +16
Status aanmaken zal normaal gesproken met 5 tot 10 minuten veranderen naar actief.
Bedankt voor de advies, het is inderdaad zo dat het nu wel lukt.

Wel staat de nieuwe emailbox nog op aanmaken en blijft het pop-up scherm bij elke handeling naar voren komen. Erg vervelend.
Ik gebruik zowel de firefox als de Internet Explorer. Zojuist middels firefox een nieuwe emailbox aangemaakt.
Mijn probleem is hiermee opgelost als tenminste de nieuwe emailbox niet blijft hangen op aanmaken.

Overigens Java opnieuw geinstalleerd met bovenstaande link, maar volgens mij was dit niet de fout omdat de pop-ups blijven komen.

vr.gr. M.J.
Reputatie 8
Badge +16
Bij mij nogmaals gecontroleerd, je krijgt de genoemde melding maar op het moment dat je op OK klikt wordt gewoon de volgende bladzijde geladen.
Check voor de zekerheid of je Java hebt draaien via http://java.com/nl/download/
Ik heb hetzelfde probleem. Geprobeerd met Internet Explorer en Firefox.

Krijg ook de melding: Deze pagina kon niet worden geladen, het is onmogelijk om verder te navigeren. Het is vereist een browser te gebruiker waarbij javascript aanstaat (Bijvoorbeeld Internet Explorer 6, 7 of Mozilla Firefox).

Wat nu?

Leo
Reputatie 8
Badge +16
Deze melding klopt, echter springt de bladzijde wel naar de volgende pagina, althans in mijn geval.
Welke browser gebruik je?
Ik bedoel natuurlijk een emailboX

Reageer