beantwoord

2 Wifi versterkers aansluiten op Experiabox

• 17 februari 2018
  • 7 reacties
  • 1912 keer bekeken

Reputatie 1
Weet iemand of het mogelijk is (en zin heeft) om twee Wifi-versterkers aan te sluiten op een Experia Box V10? Met het doel om op twee plaatsen in huis een goed bereik te creëren.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 februari 2018, 16:39

Hoi Gerhard, welkom op het forum. Het is zeker mogelijk om twee wifi versterkers aan te sluiten op de Experiabox V10. Zoals Galdor terecht zegt, is het verstandig om de wifi versterkers met een netwerkkabel aan te sluiten. Als je dit draadloos wilt doen, dan is de kans groot dat je wifi verbinding er onder lijdt.
Bekijk reactie

7 reacties

Als je daarmee op een bovenverdieping doelt en je sluit de extenders bedraad aan dan wel. Afhankelijk van de situatie kan 1 ook genoeg zijn.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Gerhard, welkom op het forum. Het is zeker mogelijk om twee wifi versterkers aan te sluiten op de Experiabox V10. Zoals Galdor terecht zegt, is het verstandig om de wifi versterkers met een netwerkkabel aan te sluiten. Als je dit draadloos wilt doen, dan is de kans groot dat je wifi verbinding er onder lijdt.
Reputatie 1
Bedankt Galdor en Wieger. We gaan een extra versterker bestellen. Het is de bedoeling om bedraad aan te sluiten.
@Gerhard Weevers kijk ook eens naar powerplugs met wifi ondersteuning dan heb je ook nog extra utp aansluitingen. En je verbruikt maar 1 uitgang op je experiabox.
Reputatie 1
Dankjewel Galdor, Ik ga ermee aan de slag.
Reputatie 1
Badge
Dankjewel Galdor, Ik ga ermee aan de slag.

Zie mijn setup 😃.... zo kan het ook.
https://forum.telfort.nl/randapparatuur-272/foto-s-van-je-modem-router-switch-wifi-versterker-enz-74328
Reputatie 8
@Gerhard Weevers kijk ook eens naar powerplugs met wifi ondersteuning dan heb je ook nog extra utp aansluitingen. En je verbruikt maar 1 uitgang op je experiabox.
Voor de topic starter. Met mogelijke gebruik van extra TV-ontvangers (in de nabije toekomst).
Let er dan wel op dat je met dezelfde moeite dan beter meteen kiest voor Power Plugs die "IGMP Snooping" ondersteunen. Anders loop je daar op vast met haperend TV-beeld.
https://forum.telfort.nl/tv-338/tweede-tv-aansluiten-71045/index1.html#post582546

Reageer