beantwoord

192.168.2.254 wachttijd voor de verbinding is verstreken

• 16 februari 2020
  • 8 reacties
  • 261 keer bekeken

Reputatie 1

Hoe kan ik inloggen op onze V10 experiabox? Volgens de manual log ik in via 192.168.2.254, ik krijg echter een foutmelding: De server op 192.168.2.254 doet er te lang over om te antwoorden.

Internet en wifi werken

icon

Beste antwoord door Gebruikersnaam2 16 februari 2020, 13:13

:lying_face:  ik ben niet helemaal eerlijk,ik heb eeb foutje gemaakt. Inloggen op de andere pc’s gaat wel als ik er een kabel insteek ipv draadloos hahaha. Dus ik kan inloggen op het modem, alleen niet op die pc waarop ik dat wil. Dat is verder geen probleem en hier kan dan ook een slotje op

@JanD JanD bedankt voor de vrije tijd die je erin heb willen steken om me te helpen

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Gebruikersnaam2 , probeer je wel binnen je eigen netwerk in te loggen in de modem en niet via je mobiel?

Start anders je modem nog eens op en probeer het dan nog eens.

Reputatie 1

JanD, probeer in te loggen via utp. Opnieuw opstarten maakt geen verschil.

Reputatie 1

wellicht dat iemand me ondertussen antoord kan geven op een vraag die ik zelf had kunnen “ opzoeken”  als ik kon inloggen op mn modem: kan ik ergens iets instellen wat te maken heeft met mail, in het bijzonder uitgaande mails (SMTP)? ik zit nml met een issue dat ik geen mails kan versturen wegens timed out server op 2 pc’s en 2 verschillende accouints. Deze vraag heb ik alrgens in het forum gesteld, wellicht dat hier iemand weet of ik dat probleem mogelijk wel kan oplossen via inlog op mn modem

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Gebruikersnaam2 , het feit dat je zowel met de mail als met de inlog naar je modem een time-out krijgt lijkt me meer met je computer(s) te maken te hebben dan met de internetverbinding.

Binnen het modem kun je niets instellen inzake SMTP.

Als je Win10 gebruikt zou je bij de netwerkinstellingen eens op de tab ‘netwerk opnieuw instellen’ kunnen drukken, alle communicatiedevices , LAN- WLAN en Bluetooth worden dan weer naar hun default=standaardwaarden hersteld na het opnieuw opstarten van de pc.

Reputatie 1

Ben linux gebruiker, kan 192.168.2.254 niet bereiken via mint 17.3, ubuntu 19.10 en debian buster. Lijkt me vreemd dat ik met 3 verschillende pc’s dezelfde storing zou hebben die  1 modem betreft

Krijg trouwens vrij snel een unable to connect, dus of dat een timed out is?

Reputatie 1

:lying_face:  ik ben niet helemaal eerlijk,ik heb eeb foutje gemaakt. Inloggen op de andere pc’s gaat wel als ik er een kabel insteek ipv draadloos hahaha. Dus ik kan inloggen op het modem, alleen niet op die pc waarop ik dat wil. Dat is verder geen probleem en hier kan dan ook een slotje op

@JanD JanD bedankt voor de vrije tijd die je erin heb willen steken om me te helpen

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Gebruikersnaam2 , graag gedaan uiteraard, daar zitten we voor.:relaxed:

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Gebruikersnaam2. Van harte welkom hier. Ik zie dat @JanD je uitstekend op weg heeft geholpen hier en lees ook dat het je inmiddels is gelukt om in te loggen in je modem. En ik vind je bedankje richting @JanD echt ontzettend mooi om te lezen. :slight_smile:  Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer