beantwoord

Waar blijft mijn prepaid beltegoed?

• 29 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 525 keer bekeken

ik heb op 27 oktober 0m 11.18 een tientje beltegoed gekocht via online opwaarderen.
Het geld is wel via ideal van mijn rekening gegaan maar tot nu toe nog geen beltegoed ontvangen !
hoe zit dit??
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 oktober 2018, 20:33

Hoi albertina62, leuk dat je het forum gevonden hebt, welkom! Dat is niet fijn. Het kan soms even duren voordat je je nieuwe beltegoed ziet, maar dat hoort niet zo lang te duren. Ik kijk graag met je mee hoe dit zit. Als je je postcode, huisnummer en mobiele nummer toevoegt aan je forumprofiel, kan ik het voor je nakijken. Laat je weten wanneer je je gegevens hebt toegevoegd? 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi albertina62, leuk dat je het forum gevonden hebt, welkom! Dat is niet fijn. Het kan soms even duren voordat je je nieuwe beltegoed ziet, maar dat hoort niet zo lang te duren. Ik kijk graag met je mee hoe dit zit. Als je je postcode, huisnummer en mobiele nummer toevoegt aan je forumprofiel, kan ik het voor je nakijken. Laat je weten wanneer je je gegevens hebt toegevoegd? 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Hi albertina62, ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat het goed gekomen is met je tegoed, laat het vooral weten als je nog vragen hebt.

Reageer