beantwoord

Voicemail uitzetten prepaidkaart birthalarm

• 10 juni 2019
  • 3 reacties
  • 207 keer bekeken

Ik heb een prepaidkaart in het geboorte alarm van mijn merrie.
deze belt mijn eigen mobiel als de bevalling lijkt te beginnen. Bij loos alarm moet je het alarm terugbellen, zodat deze weer op “scherp” staat.
ik krijg bij het terug bellen vaak de voicemail. ??????
deze wil ik uitzetten, maar ik kan zelf met het alarm natuurlijk niet bellen.
kan je ook via een andere telefoon de voicemail van het alarmnummer uitzetten?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 11 juni 2019, 17:10

Hoi Mirjam, welkom hier.

Voor de duidelijkheid, jij wilt de voicemail van je eigen 06-nummer uitschakelen? Of van het nummer van je alarmlijn. Dat laatste is niet iets wat jij kunt doen, zover ik weet. Van je eigen 06-nummer uiteraard wel zoals Tuut-Tuut het aangeeft. Eventueel kan ik dit ook voor je doen.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Zet de simkaart in een andere telefoon, dan kan je de voicemail wel uit zetten
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Mirjam, welkom hier.

Voor de duidelijkheid, jij wilt de voicemail van je eigen 06-nummer uitschakelen? Of van het nummer van je alarmlijn. Dat laatste is niet iets wat jij kunt doen, zover ik weet. Van je eigen 06-nummer uiteraard wel zoals Tuut-Tuut het aangeeft. Eventueel kan ik dit ook voor je doen.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Reputatie 5
Badge +8
Mirjam, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer