Voicemail box bestaat niet + kosten gerekend voor 12331 en 12339

• 9 december 2014
  • 4 reacties
  • 1073 keer bekeken

Badge +1
8 december is mijn nummer geporteerd van KPN naar Telfort, mensen die mij bellen kunnen geen voicemail inspreken maar krijgen te horen "Voicemail box bestaat niet" waarna de verbinding wordt verbroken.

Als ik 12331 (om de voicemail aan te zetten) krijg ik te horen Attentie, er is momenteel een technische storing waarna ik zag dat er kosten zijn gerekend om dit te horen, eigenlijk is 12331 en 12339 altijd gratis geweest en is afgegeaan van mijn bonus beltegoed.

Als ik inlog op Mijn Telfort en vervolgens naar Voicemail en oproepinstellingen ga zie ik het volgende staan: "Er ontbreken gegevens voor uw aanvraag." of de melding: "Er is een webservice communicatie fout (2) opgetreden. Probeer het later opnieuw." er zijn geen doorschakelingen actief.

Doe ik een status opvraag op mijn mobiel *#61# (bij niet opnemen) zie ik een doorschakeling naar +31633

Zou aub een van de moderators dit kunnen onderzoeken eventueel met de technische dienst en eventuele verloren beltegoed wat onterecht in rekening is gebracht door het bellen naar 12331 (voicemail aan) of 12339 (voicemail uit) weer willen terugboeken op mijn beltegoed?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi moose

Het bellen naar 12339 of 12331 is gratis. Er wordt geen beltegoed daarvoor afgeschreven. Zie de uitleg op deze pagina.

Al geprobeerd de voicemail via sms of Mijn Telfort aan te zetten?
Badge +2
@moose,

Welkom bijTelfort!

Graag kijk ik met je mee. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne
Badge +1
Beste Daphne,

Ik heb je een PM gestuurd met mijn gegevens.

@ Koffiemok, bedankt voor je antwoord, dit heeft alleen helaas niet geholpen.
Badge
@moose,

is het voicemail probleem inmiddels opgelost? Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, schroom dan niet om een nieuw topic aan te maken.

Fijne jaarwisseling!

Kim