beantwoord

Vijfje van Telfort niet ontvangen

ik probeer al enige tijd het vijfje van telfort te bemachtigen maar dit lukt op geen enkele manier ,net als vele andere mensen lees ik net,hoe moet dit?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 24 januari 2019, 17:49

Dag @vanvelse. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je nog geen Vijfje van Telfort hebt ontvangen. Dat is natuurlijk zonde. Je kunt het Vijfje aanvragen, nadat je jouw simkaart hebt geactiveerd door een keer te bellen of sms'en. Doorloop vervolgens deze stappen:
  1. Log in op Mijn Telfort
  2. Voer je e-mailadres in.
  3. Bevestig je e-mailadres.
  4. Ga terug naar het scherm 'e-mailadres invoeren' om verder te gaan met het 'Vijfje van Telfort'.
  5. Vul je naam- en adresgegevens in.
  6. Sla je gegevens op.
Je hoort het Vijfje binnen 24 uur te krijgen. Als dit niet het geval is, vul dan je profiel aan met je postcode, huisnummer en e-mailadres en geef mij een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik je verder helpen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Dag @vanvelse. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je nog geen Vijfje van Telfort hebt ontvangen. Dat is natuurlijk zonde. Je kunt het Vijfje aanvragen, nadat je jouw simkaart hebt geactiveerd door een keer te bellen of sms'en. Doorloop vervolgens deze stappen:
  1. Log in op Mijn Telfort
  2. Voer je e-mailadres in.
  3. Bevestig je e-mailadres.
  4. Ga terug naar het scherm 'e-mailadres invoeren' om verder te gaan met het 'Vijfje van Telfort'.
  5. Vul je naam- en adresgegevens in.
  6. Sla je gegevens op.
Je hoort het Vijfje binnen 24 uur te krijgen. Als dit niet het geval is, vul dan je profiel aan met je postcode, huisnummer en e-mailadres en geef mij een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik je verder helpen.
Reputatie 5
Badge +8
Hallo @vanvelse. Ik heb niets meer van je gehoord. Heb je het Vijfje inmiddels kunnen bemachtigen met behulp van bovenstaande stappen? Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.

Reageer