beantwoord

Vijfje van Telfort niet ontvangen

  • 20 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 492 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb de 5 euro op mijn prepaid niet ontvangen??
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 20 augustus 2018, 21:31

Heb je het op deze manier aangevraagd?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vijfje-van-telfort-aanvragen.htm
Bekijk reactie

9 reacties

Heb je het op deze manier aangevraagd?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vijfje-van-telfort-aanvragen.htm
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie. Ja heb ik gedaan, maar helaas zonder resultaat.
Als je je profiel invult met je gegevens kan webcare eea nakijken, en zonodig corrigeren.
Reputatie 1
Bedankt, ik heb mijn 06 toegevoegd aan mijn profiel.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Rlion. Ik heb dit voor je nagekeken, maar dit is toch niet gedaan. Ik zie geen gegevens bij dit nummer. Heb je je nummer in Mijn Telfort toegevoegd en daar je gegevens ingevuld? Zou je anders een print screen hier willen plaatsen?
Reputatie 1
Sorry, ik had inderdaad mijn adres gegevens niet ingevuld. Zie net dat de €5 is toegevoegd. Bedankt voor je hulp!
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie inderdaad dat deze zijn toegevoegd. 🙂
Reputatie 1
Bedankt voor de nette afhandeling.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. 🙂

Reageer