beantwoord

Toestel verloren en wil nu een simkaart aanvragen met mijn oude nummer

• 9 januari 2014
  • 1 reactie
  • 2646 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Iedereen,

Ik heb een vraag over het aanvragen van een nieuwe simkaart en daarbij nummerbehoud. Na het kwijtraken van mijn telefoon met prepaid simkaart, wil ik graag een nieuwe simkaart aanvragen en vervolgens het oude nummer behouden. Op dit moment heb ik via mijntelfort de verloren simkaart geblokkeerd,  maar een nieuwe aanvragen  via verlies en diefstal lukt niet omdat ik een melding krijg:

U heeft (nog) geen aanvraag nummerbehoud gedaan.

Vervolgens nummerbehoud geprobeerd, maar hier krijg ik de volgende melding:

U kunt op dit moment geen nummerbehoud aanvragen. Heeft u een eerdere aanvraag gedaan, dan kunt u de status bekijken via status aanvraag. Vervolgens kunt u de aanvraag zelf annuleren of indien nodig corrigeren.

Ik heb naar mijn weten nog geen eerdere aanvraag gedaan. Hoe moet ik hier nu mee verder?
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 10 januari 2014, 15:38

Welkom op het forum Flapstaart!

Vervelend dat je jouw oude toestel kwijt bent. Je kunt een nieuwe simkaart aanvragen. Na het activeren van deze kaart kan de klantenservice jouw nummer direct overzetten op de nieuwe simkaart.

Is hiermee jouw vraag beantwoord?

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Flapstaart!

Vervelend dat je jouw oude toestel kwijt bent. Je kunt een nieuwe simkaart aanvragen. Na het activeren van deze kaart kan de klantenservice jouw nummer direct overzetten op de nieuwe simkaart.

Is hiermee jouw vraag beantwoord?

Denise

Reageer