[Tips van Telfort] Nummerweergave of nummerherkenning werkt niet (nieuwe simkaart)

• 16 februari 2017
  • 160 reacties
  • 8220 keer bekeken

Toon het eerste bericht

160 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Agnes, welkom op het forum! Ik heb zojuist de instellingen gewijzigd. Wil je je toestel herstarten? Daarna kun je weer zien wie je belt 🙂. Als ik verder nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag.
Hallo!

Ik weet niet of dit topic nog wordt behandeld hier na vijf maanden inactiviteit maar ik probeer het toch.
Ik lijk het zelfde probleem te hebben als de posters voor mij en zou graag zien wie mij belt.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Heb je je 06-nummer in je profiel staan? Dan weet Webcare meteen om welke aansluiting het gaat zodra je vraag aan de beurt is?
Ook bij mij komen al enkele maanden alle inkomende oproepen als onbekend binnen. Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Groet!
Reputatie 8
Badge +11
Ook bij mij komen al enkele maanden alle inkomende oproepen als onbekend binnen. Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Groet!

Ik heb nu de blokkade op nummerweergave eraf gehaald. Zou je jouw toestel uit en weer aan willen zetten? Dan moet het opgelost zijn.
Net een topic gestart in helaas het verkeerde forum (prepaid). Krijgt get ook niet voor elkaar inkomende bellers geïdentificeerd te krijgen, alles geeft "onbekend" dualsim samsung j6 telfortsim op positie 2
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Mickey68, ik heb je vraag in jouw eigen topic beantwoord. 🙂
Goedemorgen,

Ook bij mij werkt de nummerweergave niet meer sinds ik een nieuwe simkaart heb. Mijn telefoonnummer heb ik toegevoegd aan mijn profiel. Graag een oplossing.
Alvast bedankt.
Hallo,

Ik heb mijn mobiele nummer toegevoegd. Graag hulp bij nummerherkenning na andere telefoon en nieuwe simkaart. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Annet
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb voor beide van jullie de nummerherkenning weer ingeschakeld. Na het uit- en weer aanzetten van het toestel gaat het werken. 🙂

Reageer