Sticky

[Tips van Telfort] Nummerweergave of nummerherkenning werkt niet (nieuwe simkaart)

Daphne - Telfort
Reputatie 4
Badge +2
Heb je een nieuwe simkaart en nummerherkenning (nummerweergave) werkt niet? Bekijk dan eerst de toestelinstellingen en instellingen in Mijn Telfort.

Nummerweergave werkt ook niet wanneer je:
  • In het buitenland bent. Nummerweergave wordt door buitenlandse telecomaanbieders niet altijd ondersteund.
  • Degene die jou belt nummerdoorgave heeft uit staan (zodat het telefoonnummer niet wordt meegezonden).

Heb je de instellingen gecontroleerd, je bent niet in het buitenland en de persoon die jou belt heeft nummerdoorgave niet uitstaan? Dan helpen wij jou graag verder. Laat hieronder een bericht achter en voeg je mobiele telefoonnummer toe aan je forumprofiel. Binnen enkele dagen kun je weer zien wie jou belt.

92 reacties

hari
hallo,
Ik heb alles gecontroleerd, maar ik heb nog steeds geen nummerherkenning. ik heb mijn mobiele nummer toegevoegd aan het forumprofiel.
.
Ik hoop dat jullie het zo gauw mogelijk kunnen oplossen.
Alvast bedankt..
Gr Hari
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Hari, bedankt voor het toevoegen van je nummer. Ik heb zojuist nummerweergave geactiveerd. Als het goed is kun je nu weer zien wie jou belt. Kun jij dit bevestigen?
ezzie
hallo,

Alle bellers komen binnen als onbekend nummer. Kunnen juliie dit verhelpen. K heb mijn nummer in mijn profiel gezet.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
ezzie schreef:

hallo,

Alle bellers komen binnen als onbekend nummer. Kunnen juliie dit verhelpen. K heb mijn nummer in mijn profiel gezet.

Bedankt voor het toevoegen van je nummer. Ik heb nummerweergave voor je geactiveerd. Kun jij dit bevestigen?
ezzie
Stephen - Telfort schreef:

ezzie schreef:

hallo,

Bedankt voor het toevoegen van je nummer. Ik heb nummerweergave voor je geactiveerd. Kun jij dit bevestigen?

Ja, het werkt! Bedankt!!!
ezzie
Kan nu weer zien wie mij belt. Bedankt voor de hulp!!!
JBesuijen
Hallo, ook bij mij komen de bellers als onbekend binnen.
Heb net mijn 06 nr in mijn profiel geplaatst, hoop dat jullie me nu kunnen helpen.
Alvast bedankt.

José
JBesuijen
Graag reactie op mijn vorig even bericht
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@ezzie,

Bedankt voor de bevestiging en graag gedaan!

@JBesuijen,

Excuses voor de late reactie. Ik heb de instelling ook bij jou geactiveerd. Ik zie graag ook een bevestiging van jou tegemoet.
JBesuijen
Stephen - Telfort schreef:

@ezzie,

Bedankt voor de bevestiging en graag gedaan!

@JBesuijen,

Excuses voor de late reactie. Ik heb de instelling ook bij jou geactiveerd. Ik zie graag ook een bevestiging van jou tegemoet.

Beste Stephen,
Bedankt voor je hulp, het werkt weer gelukkig !!
sandrariem
ik krijg ook bij gebeld worden alleen onbekend in beeld. nieuwe sim met mn eigen nummer. kunnen jullie mij helpen.
ik zal mijn 06 nummer in mijn profiel plaatsen!
sandrariem
ik heb gebeld met telfort en zij moesten inderdaad nummerweergave aanzetten, komt heel vaak voor bij prepaid klanten maar nu is het opgelost!
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Sandra, bedankt voor het melden!
Simonekafoe
Badge
Hi, ik heb de instellingen gecontroleerd en zal het telefoonnummer van mijn oma toevoegen aan mijn forumprofiel zodat zij weer kan zien wie haar belt
peetpibi
Mobiele nummer toegevoegd! Graag hulp bij 'Nummerweergave / Nummerherkenning werkt niet meer na andere telefoon + nieuwe simkaart)'.

Bij voorbaat dank!

Mvg, Petra
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@Simonekafoe, @peetbi,

Als het goed is zijn de nummers van inkomende oproepen nu zichtbaar. Kunnen jullie dit bevestigen?
HenrietteM
Hallo,

Ook bij mij komen de nummers niet door van degenen die mij bellen. Wilt u dit ook bij mij aanzetten? Mijn nummer staat in mijn profiel. Alvast bedankt! Henriëtte
peetpibi
Ja hoor, ik zie ze weer ..... Enorm bedankt!

Mvg, Petra
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@HenrietteM,

Nummerweergave is geactiveerd. Kun jij dit bevestigen?

@peetpibi,

Graag gedaan en bedankt voor het melden. :)
HenrietteM
Hoi Stephen,

Bedankt, het werkt!
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
HenrietteM schreef:

Hoi Stephen,

Bedankt, het werkt!

Bedankt voor het melden en graag gedaan! :)
Henk1956
Hallo.
Ik ben gewoon in Nederland en alle bellers hebben de nummerweergave NIET geblokt.
Normaliter zou ik dus hun nummer moeten zien.
Ik heb mijn profiel aangepast en mijn 06 toegevoegd.
Alvast bedankt voor verdere hulp.
Groeten
Henk
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Henk, kun je nu wel zien wie jou belt?
Henk1956
Hallo Stephen.
Hoe je het hebt gedaan weet ik niet.
Maar alles werkt weer perfect.
Hartelijk bedankt hiervoor.
Ik ben er heel blij mee en dankbaar voor.
Groeten
Henk Roggeband
Simonekafoe
Badge
@stephen - Telfort
Het werkt weer! Super bedankt

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(