Sticky

[Tips van Telfort] Nummerweergave of nummerherkenning werkt niet (nieuwe simkaart)

Topicstart weergeven

55 reacties

Thea65
Goedendag,

Ook ik ervaar na ingebruikname van mijn nieuwe simikaart dat bellers onbekend worden weergegeven. Instellingen van mijn telefoon staan goed. Kent u jij helpen?

Met vriendelijke groet,

Thea
inki
hallo,
gisteren nieuwe simkaart ontvangen en nu komen alle gesprekken als onbekend binnen zou u aub nummer weergave aankunnen zetten het telefoonnummer staat in mijn profiel. vr,gr, Schellingerhout
inki
inki schreef:

hallo,
gisteren nieuwe simkaart ontvangen en nu komen alle gesprekken als onbekend binnen zou u aub nummer weergave aankunnen zetten het telefoonnummer staat in mijn profiel. vr,gr, Schellingerhout

inki
nog steeds geen antwoord op mijn vraag betreffende nummerherkenning nieuwe simkaart !:?
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@Henk em Simone,

Graag gedaan. :D
inki
Daphne - Telfort schreef:

Heb je een nieuwe simkaart en nummerherkenning (nummerweergave) werkt niet? Bekijk dan eerst de toestelinstellingen en instellingen in Mijn Telfort.

Nummerweergave werkt ook niet wanneer je:

• In het buitenland bent. Nummerweergave wordt door buitenlandse telecomaanbieders niet altijd ondersteund
  • Degene die jou belt nummerdoorgave heeft uit staan (zodat het telefoonnummer niet wordt meegezonden).

Heb je de instellingen gecontroleerd, je bent niet in het buitenland en de persoon die jou belt heeft nummerdoorgave niet uitstaan? Dan helpen wij jou graag verder. Laat hieronder een bericht achter en voeg je mobiele telefoonnummer toe aan je forumprofiel. Binnen enkele dagen kun je weer zien wie jou belt.

heb alles gecontroleerd en nummerherkenning werkt niet sinds de nieuwe simkaart erin zit.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@inki, ik zag je reactie over het hoofd. Excuses hiervoor. Wij hebben hierover al contact gehad en nummerweergave is geactiveerd.
Uthando
Beste,

Ook bij mij werkt nummerweergave niet. Ik ben veel in het buitenland, maar ook wanneer ik in Nederland ben, zie ik telkens 'onbekend'. Zouden jullie het toch al kunnen activeren, of moet ik daarvoor wachten tot ik in Nederland ben? (Zodat ik in ieder geval zie wie mij belt als ik in Nederland ben...)

Alvast hartelijk bedankt!
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Uthando schreef:

Beste,

Ook bij mij werkt nummerweergave niet. Ik ben veel in het buitenland, maar ook wanneer ik in Nederland ben, zie ik telkens 'onbekend'. Zouden jullie het toch al kunnen activeren, of moet ik daarvoor wachten tot ik in Nederland ben? (Zodat ik in ieder geval zie wie mij belt als ik in Nederland ben...)

Hallo Uthando, als het goed is kun je nu zien wie jou belt. In afwachting van jouw bevestiging.
Uthando
Stephen - Telfort schreef:

Uthando schreef:

Beste,

Hallo Uthando, als het goed is kun je nu zien wie jou belt. In afwachting van jouw bevestiging.

Ik heb inderdaad een bevestiging gehad via sms. Mocht het nog niet opgelost zijn, laat ik het weten! (Ik ben op dit moment bij onze zuiderburen, dus het zou kunnen dat het aan het Belgische netwerk ligt als ik nu nog altijd 'onbekend' te zien krijg. In ieder geval alvast bedankt voor de snelle reactie!
Grik
Goedendag,
Ik heb alles gecontroleerd, maar ik heb nog steeds geen nummerherkenning. ik heb mijn mobiele nummer toegevoegd aan het forumprofiel.

Ik hoop dat jullie het zo gauw mogelijk kunnen oplossen.
Alvast bedankt..
Met vriendelijke groet
Grik
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@Grik,

Als het goed is kun je nu weer zien wie jou belt. In afwachting van jouw bevestiging.
Grik
Geweldig,nummerherkenning werkt weer.

Bedankt voor de snelle reactie.

Met vriendelijke groet,
Grik
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@Grik,

Bedankt voor het melden en graag gedaan. :D
Martijn3387
Hoi!

Bij mij werkt nummerherkenning helaas ook niet. Zou dit kunnen worden opgelost? Mijn nummer staat in mijn profiel.

Alvast bedankt,

Martijn
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@Martijn3387,

Nummerherkenning is nu geactiveerd. Kun jij dit bevestigen?
Martijn3387
Stephen - Telfort schreef:

@Martijn3387,

Nummerherkenning is nu geactiveerd. Kun jij dit bevestigen?

Werkt naar behoren! Heel erg bedankt!
yaron
ik heb alles gecontroleerd en helaas werkt dit niet, ben ook niet in het buitenland.
Kunnen jullie dit verhelpen aub?
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@Martijn3387,

Graag gedaan!

@yaron,

Als het goed is is het nu verholpen. Kun jij dit bevestigen?
yaron
@Stephen, Hij doet het! Super dankjewel!
Bert48
Hallo,
Voor mij hetzelfde verhaal; nieuwe simkaart, geen nummer van degene die belt. Mijn nummer staat in mijn nummer staat in mijn profiel.
Alvast bedankt voorn je hulp.
Bert
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@yaron,

Bedankt voor het melden en graag gedaan!

@Bert48,

Als het goed is werkt het bij jou nu ook weer.
Bert48
@Stephen
Het werkt weer!
Bedankt voor je supersnelle reactie!
Bert
basT
Hallo,

Ook bij mij werkt nummerweergave niet meer na vervanging van de simkaart.
Kunnen jullie dat voor mij fixen?

MvG,
Bas.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
@Bert48,

Graag gedaan en bedankt voor het melden!

@basT,

Als het goed is werkt het nu wel. Kun jij dit controleren?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)