beantwoord

Telfort Prepaid SIM besteld - hoe nummberbehoud aanvragen

Hallo!
Zojuist een Telfort Sim Only prepaid SIM besteld, nu wil ik graag mijn huidige telefoonnummer meenemen en gebruiken op deze nieuwe SIM.

Nu lees ik op de service pagina da ik bij het bestellen had moeten aangeven dat ik mijn nummer wil behouden. Kan me niet herinneren dat ik deze optie ben tegengekomen bij het bestelproces.

Hoe kan ik alsnog ervoor zorgen dat ik mijn huidige (zakelijke) nummer kan meenemen naar de pre-paid sim van Telfort?

Hartelijk dank voor uw hulp!
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 december 2018, 11:54

Hi Bas, bij het bestellen zou je inderdaad een stap moeten krijgen om een nummer mee te nemen. Op die link wordt het als een 4e stap aangegeven, maar als ik zelf de stappen voor het aanvragen van een prepaid probeer te doorlopen krijg ik ook maar 3 stappen te zien. Heb je al wel een bevestiging gekregen van je prepaid aanvraag? Als dat zo is kan ik voor je kijken of we achteraf nog nummerbehoud kunnen aanvragen. Zou je daarvoor dan je postcode, huisnummer, het 06-nummer dat je gekregen hebt bij de aanvraag, het nieuwe klantnummer en je geboortedatum op je forumprofiel kunnen invoeren? Als je daar bij 'Extra informatie' ook het zakelijke nummer + klantnummer kunt toevoegen kan ik voor je kijken wat ik voor je kan doen.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hi Bas, bij het bestellen zou je inderdaad een stap moeten krijgen om een nummer mee te nemen. Op die link wordt het als een 4e stap aangegeven, maar als ik zelf de stappen voor het aanvragen van een prepaid probeer te doorlopen krijg ik ook maar 3 stappen te zien. Heb je al wel een bevestiging gekregen van je prepaid aanvraag? Als dat zo is kan ik voor je kijken of we achteraf nog nummerbehoud kunnen aanvragen. Zou je daarvoor dan je postcode, huisnummer, het 06-nummer dat je gekregen hebt bij de aanvraag, het nieuwe klantnummer en je geboortedatum op je forumprofiel kunnen invoeren? Als je daar bij 'Extra informatie' ook het zakelijke nummer + klantnummer kunt toevoegen kan ik voor je kijken wat ik voor je kan doen.
Beste Jasper,

bedankt voor je bericht!
Heb zojuist de nieuwe sim kaart ontvangen en weet nu ook het tijdelijke nummer. Heb deze gegevens opgeslagen in mijn profiel.

Bedankt voor je hulp!

Groet,
Bas
Reputatie 8
Badge +10
Dank voor deze gegevens Bas! Ik zie zo te zien alleen het nummer van je huidige provider staan, het tijdelijke nummer zie ik er niet bij staan. Zou je die er ook nog kunnen invullen en ook het klantnummer van je huidige provider? Die gegevens heb ik ook nodig om dit aan te vragen.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @basvangameren, ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je de gevraagde gegevens al kunnen vinden om toe te voegen aan je profiel?

Reageer