Telfort Feestdagen promotie sneller afgebroken dan beloofd

• 18 januari 2017
  • 4 reacties
  • 630 keer bekeken

Als je in de actieperiode - 21 nov.-31 jan. - een prepaidpakket kocht krijg je 10 euro beltegoed. Dat heb ik gedaan en na twee weken (op 13 januari) besloten ze het tegoed weer weg te halen. Had het net twee weken. Ik geklaagd, maar na zes dagen nog geen antwoord.

https://kpnpromoties.nl/16-0494/nl-nl/faq/

Hier staat dat de actieperiode nog steeds tot 31 januari duurt, maar als je op contact klikt staat er dat de actie is afgelopen. Natuurlijk verwacht ik nu geen antwoord meer. Van Telfort verwacht ik weinig meer dan dat ze zeggen dat het een KPN-promotie is/was. Toen ik vorige maand een smartphone kocht heb ik nog getwijfeld om over te gaan op een andere aanbieder, heb het niet gedaan, maar dit zijn de dingen die me over de grens hadden getrokken.

Zorg dat jullie je zaakjes eens goed voor elkaar krijgen!

4 reacties

Badge +2
Weet je zeker dat het tegoed van de 'kpn promotie' weer weg is, en niet dat van het 'telfort vijfje'? Dat zijn namelijk 2 aparte zaken....

Evt promotie acties van die kpnpromoties site dien je zelf apart daar aan te vragen...
Dit is niet het telfort vijfje. Op 16 december heb ik me voor deze promotie geregistreerd via www.kpnpromoties.nl
Pas op 27 december krijg ik bericht dat het er binnen enkele dagen bij geschreven zou worden. Ik geloof dat die tien euro op de 30e werden toegevoegd aan mijn tegoed. Ik had helemaal niet gebeld overigens en niets van het tegoed verbruikt. Op 13 januari checkte ik het tegoed, tien euro was er weer vanaf. Contact opnemen kon toen nog, nu niet meer, hoewel ik zie nu dat je je wel voor de actie kunt registreren - of het formulier invullen althans.
Badge +2
Duidelijk. Ik zou denken dat als je het tegoed al wel ontvangen hebt de 'actiesite' in jouw vraag verder geen enkele toegevoegde waarde meer heeft voor wat betreft het beantwoorden daarvan. Heb zelf de site niet gecheckt, enige wat natuurlijk wel van belang kan zijn is wat er daar in de voorwaarden wordt vermeld over de geldigheid. Als daaruit niet blijkt waarom je tegoed 'weg' is, kan je uiteraard wél nog in de online 'mijn telfort' account van je 06 nummer bekijken of daarin iets te ontdekken is.

Als ook daar het antwoord niet uit duidelijk wordt is het even afwachten tot iemand van telfort hier reageert en met je mee kan kijken.

Succes en een fijne avond!
De voorwaarden vermelden duidelijk dat het tegoed 31 bruikbaar is. In 'Mijn Telfort' staat hetzelfde bedrag aan tegoed als de app op mijn smartphone aangeeft. Ik had toen ik het tegoed nog had misschien even in de account moeten kijken hoe het gespecificeerd was, dat doet die app niet, geloof ik.

Reageer