beantwoord

Telefoon accepteerd simkaart niet

• 28 september 2018
  • 7 reacties
  • 494 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Afgelopen woensdag heb ik een simkaart besteld met een nieuw mobiel nummer voor mijn vader. Ook heb ik hierbij de samsung galaxy j3 2017 besteld.
De simkaart in de telefoon geplaatst maar deze doet het niet. Ik heb geprobeerd om de simkaart in een andere telefoon te doen, maar hier doet de simkaart het ook niet.

Wat moet ik nu doen? De simkaart is helemaal nieuw.
icon

Beste antwoord door Ingederksvdven 1 oktober 2018, 21:43

Opnieuw activeren lukte niet omdat we daarvoor een acticatiecode nodig hadden en deze hadden we niet. Kaartje is besteld bij belsimpel en die sturen nu een nieuwe, hier wachten we nog op.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
De kaart zal nog geactiveerd moeten worden:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Ingederksvdven, wat leuk dat je het forum gevonden hebt! Goed dat je je vraag hier neer hebt gezet, ik zie ook dat je al advies van GJC gekregen hebt 🙂 Is het hiermee gelukt?
Reputatie 1
Opnieuw activeren lukte niet omdat we daarvoor een acticatiecode nodig hadden en deze hadden we niet. Kaartje is besteld bij belsimpel en die sturen nu een nieuwe, hier wachten we nog op.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Inge, fijn dat de oplossing al 'onderweg' is. Laat je weten hoe het is afgelopen?
Reputatie 1
Nieuwe simkaart geplaatst, probleem is opgelost!
Reputatie 8
Badge +11
Mooi dat het gelukt is en bedankt voor het melden.
Reputatie 8
Badge +9
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten 🙂 Super dat het opgelost is, en je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reageer