beantwoord

Tegoed online opgewaardeerd maar niet ontvangen

Reputatie 1
Omdat het saldo van mijn dochter 0,77 was, wilde ik haar beltegoed op 17 december met 20 euro verhogen. Het geld is afgeschreven, ze heeft de sms gehad en het staat ook in het opwaardeeroverzicht van "mijn Telfort", alleen is het geld nooit bijgeschreven op haar telefoon.
Vandaag zag ze op haar telefoon dat haar beltegoed nog steeds 0,77 was. Dus al die tijd was ik in de veronderstelling dat ze mij kon bereiken terwijl dat niet zo was. Ik heb vandaag met 10 euro verhoogd en dat is dan wel weer bijgeschreven.

Zou u kunnen kijken wat er mis is gegaan met mijn opwaardering van 20 euro op 17 december? Ze heeft niet in 11 dagen voor precies 20 euro gebeld.(Ze heeft waarschijnlijk helemaal geen tegoed verbruikt.)
Met vriendelijke groet,
Petra

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Petrarca 3 januari 2019, 13:03

Dankjewel Jasper. Er bleek inderdaad een geniepig abonnement te lopen waar we niet achter waren gekomen zonder je hulp. We hebben het nu hopelijk (met veel moeite) kunnen opzeggen.
Groet,
Petra

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Petra, als het tegoed van je dochter wordt opgewaardeerd met 20 euro kan ik me voorstellen dat je graag wilt weten wat daarmee is gebeurd! Ik wil voor je kijken wat ik daarover kan zien. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen met het 06-nummer van je dochter en het SIM-kaartnummer? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik voor jullie aan de slag.
Reputatie 1
Beste Jasper, bedankt voor je reactie. Ik heb de gevraagde nummers in mijn profiel gezet.
Groet,
Petra
Reputatie 7
Badge +9
Dank voor de gegevens! Ik ben gaan kijken en ik zie de opwaardering van 17 december wel terug in het systeem, die is ook toegevoegd aan het tegoed. Na het toevoegen van die bundel is er op dezelfde dag en op 27 december een bedrag van 9,99 afgeschreven van het tegoed. Ik kan, privacy technisch, niet zien waar het precies voor is. Het zou een aankoop in de app store of play store geweest kunnen zijn. Heeft zij daar mogelijk iets aangeschaft?
Reputatie 1
Dankjewel Jasper. Er bleek inderdaad een geniepig abonnement te lopen waar we niet achter waren gekomen zonder je hulp. We hebben het nu hopelijk (met veel moeite) kunnen opzeggen.
Groet,
Petra
Reputatie 7
Badge +9
Graag gedaan Petra. Dat verklaart het inderdaad. Gelukkig lijkt het nu opgezegd te zijn, dan zal dit zich niet herhalen. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer