beantwoord

Sms code internetbundel prepaid

Reputatie 1
Waar kan ik hem vinden?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Friesian 22 december 2018, 16:53

Bedoel je de codes voor prepaid internet bundels ?
Hier vindt je die en verder kun je ook terecht op jouw mijn Telfort (mobiel), daar staan ze ook en kun je eenvoudig kiezen en aanzetten.

Bekijk reactie

23 reacties

Bedoel je de codes voor prepaid internet bundels ?
Hier vindt je die en verder kun je ook terecht op jouw mijn Telfort (mobiel), daar staan ze ook en kun je eenvoudig kiezen en aanzetten.
Reputatie 1
Dank je wel maar ik zie nogsteeds geen code😕
Ik heb voor 4 euro 100MB besteld.
De code op de genoemde pagina is .
100 MB MAAND

(prijs €4,- // houdbaarheid 31 dagen)

*Bundels zet je gratis aan door de code te sms'en naar 1266

Maar je zegt nu dat, Ik heb voor 4 euro 100MB besteld.

Als het reeds bestelt is dan zou het normaliter vanzelf in werking moeten treden.

Even afw88 wat de moderator meldt misschien.🙂
Reputatie 1
Ik moet de code sturen per SMS maar heb die niet. Kan iemand die sturen?
Zoals reeds gezegd.
De code is...

100 MB MAAND (dus geen kleine lettertjes)
Je stuurt dit als sms (berichten) naar 1266.

Jij bent degene die de sms moet sturen omdat de bundel aangevraagd moet worden via jouw nummer.

Of je doet dit via mijn Telfort.
Tabblad bundels bestellen.

Edit.
Ook via de mijn Telfort app kun je de bundel bestellen die je wilt.en dus ook in de gaten houden daarna hoeveel MB je nog hebt.

Gebruik van My Datamanager (app) kan ik aanbevelen. Heel handig bij zowel prepaid als bijvoorbeeld sim only.
Reputatie 1
OK dat lijkt gelukt, ik ben nu ergens met wifi verbinding maar zal het morgen uitproberen. Ik dacht dat het te zien zou zijn als ik wifi aanzet?
In ieder geval fantastisch al die snelle reacties!
Je hebt WiFi aangezet zeg je.
Omdat er ook openbare WiFi bestaat toch voor de zekerheid wat extra ondersteuning.🙂

Op bijvoorbeeld je telefoon ga je naar instellingen - WiFi.
Indien nodig naam Wifi netwerk aanklikken en wachtwoord invullen daarna verbinden.

Mocht je er niet helemaal uitkomen vermeld even wat voor telefoon je hebt.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Telfortik, welkom bij ons op het Forum. Je wilde graag een MB bundel aanzetten van 100 MB. Je kon de codes alleen niet vinden. Ik zie dat Friesian deze al heeft gestuurd en dat het gisteravond gelukt is om de bundel aan te vragen. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we dat graag.
Reputatie 1
Dank je wel, alleen werkt het nog steeds niet!😕
Heb je als kleine test wifi uitgezet en mobiele gegevens aan? Kun je dan bijvoorbeeld een Whatsapp versturen? Geen vliegtuigstand aan? (i.p.v. mobiele gegevens)

We kunnen niet op je telefoon meekijken, dus wat meer informatie mag.🙂 Zoals merk en type telefoon bijvoorbeeld.
Reputatie 1
Ik ben nu in Frankrijk en buiten krijg ik Orange die onveilig is en geen WhatsApp verstuurt.
ENa ik heb een Samsung.
Bedankt voor de extra benodigde informatie.

Omdat je informatie een gedeelte is merk (type?) Samsung heb ik een willekeurige Samsung gekozen.
Buitenland info is belangrijk.🙂

De internet instellingen worden automatisch ingesteld in de meeste gevallen maar toch geef ik even de instellingen namen toegangspunten,
oftewel handmatig internetinstellingen.

Staat data roaming aan?

Informatie buitenland.
Reputatie 1
Wat een lijst! Ik ben tot ' meer ' gekomen maar bij 'opslaan' vraagt hij "naam" ?
Jammer dat er hier geen jongelui zijn die Nederlands spreken! 😯
Voor vandaag nog eens een poging.🙂
Je hebt een Samsung Galaxy type???

**** Normaliter gebeurt dit automatisch bij 1e x ingebruikname Telfort simkaart.****

Staat bij namen toegangspunten? (Aanklikken.)

(Naam ) Telfort Mobiel Internet (Zie je dit staan?)

(APN) internet

Staat data roaming aan?
Reputatie 7
Badge +9
Wat balen dat het nog niet lukt zeg. Ook jammer om te lezen dat er niemand je zo even kan helpen om mee te kijken in het toestel. Ik vermoed toch dat daar namelijk een instelling fout staat. Of toch niet? Is het inmiddels gelukt?

Ik heb namelijk jouw aansluiting er even bij gepakt. Ik zie zowel gisteren als vandaag data verbruik in het buitenland.
Reputatie 1
Ja het lijkt nu echt gelukt! Ik ben best een beetje trots op mezelf op mijn leeftijd maar zonder jullie hulp zou het nooit gelukt zijn, dus ontzettend bedankt en Prettige feestdagen!
Respect hoor ! Erg fijn om te lezen..
Van mijn kant graag gedaan ! 🙂

Mijn ouders heb ik geholpen met een eenvoudige telefoon.🙂
Voor de zekerheid toch nog een paar punten.

Staan de apps (PLAY) updates NIET automatisch ingesteld op updates?
Zodat jij kiest welke apps wanneer worden geüpdatet via WiFi.

Zet mobiele netwerken alleen aan wanneer nodig. Gebruik zoveel mogelijk de WiFi.

Fijne kerstdagen.
Friesian.

Beste wensen is me te vroeg maar dat is persoonlijk.
Reputatie 1
Alleen zie ik dat ik gister tegelijk een extra bundel heb gekocht?
Reputatie 7
Badge +9
Ik zie inderdaad twee bundels. De ene is de 21e aangeschaft via Mijn Telfort. De tweede de dag erna via sms. Ik kan deze er echter zo niet meer afhalen jammer genoeg.
Reputatie 1
Nog even voor de zekerheid; de volgende keer dat ik naar het buitenland ga hoef ik alleen maar een code te smsen? Want zo lijk ik aan mijn tweede bundel te zijn gekomen.
Klopt helemaal. Alleen de code sms is al voldoende.
Reputatie 1
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Niets aan toe te voegen. Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag.

Reageer