beantwoord

Simkaart nummer ongeldig

• 19 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 520 keer bekeken

Hallo forum medewerker,

Ik heb vandaag een nieuwe simkaart gekregen. Deze wilde ik graag gebruiken voor mijn smart-watch. Alleen nu wilde ik hem graag activeren en zie ik dat ik geen activatie code heb ontvangen. Daarom wilde ik een nieuwe activatie code aanvragen. Hierop zei hij dat mijn simkaart nummer ongeldig was. Echter heb ik dit meerdere keren gecontroleerd en is dit niet het geval. Graag word ik graag geholpen.

Met vriendelijke groet,

Thimo
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 oktober 2018, 19:48

Hallo Thimo, welkom op het Telfort forum! Ik heb als eerste je gebruikersnaam even aangepast, zodat het geen 06-nummer is die voor iedereen zichtbaar is. Ik wil met je kijken naar de SIM-kaart en de activatie hiervan. Het 06-nummer die je als gebruikersnaam had en het 06-nummer die op je profiel staat verschillen, zou je op je profielpagina aan kunnen geven om welk nummer het precies gaat en bij 'Extra informatie' ook het kaartnummer van de SIM invoeren? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Thimo, welkom op het Telfort forum! Ik heb als eerste je gebruikersnaam even aangepast, zodat het geen 06-nummer is die voor iedereen zichtbaar is. Ik wil met je kijken naar de SIM-kaart en de activatie hiervan. Het 06-nummer die je als gebruikersnaam had en het 06-nummer die op je profiel staat verschillen, zou je op je profielpagina aan kunnen geven om welk nummer het precies gaat en bij 'Extra informatie' ook het kaartnummer van de SIM invoeren? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Thimo, ik heb nog geen reactie van je gezien en ik zie de gevraagde gegevens ook nog niet op je profiel. Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag van je.

Reageer