beantwoord

saldo opvragen

  • 31 juli 2017
  • 2 reacties
  • 2873 keer bekeken

ik kan mijn saldo niet meer opvragen via *100#
Ik heb 2 telefoons en op beide werkt het niet. Het nummer 1200 werkt wel.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 1 augustus 2017, 20:15

Hoi donoco, welkom op het forum.

Via *100# kan je je beltegoed inderdaad opvragen. Er zijn geen storingen of problemen hiermee bekend. Kan je mij vertellen wat er gebeurt als je deze code in je telefoon invult? Komt er geen reactie of zie je een leeg scherm? Mocht je nog steeds geen reactie krijgen via *100#, dan wil ik het voor je laten uitzoeken. Kan je dan aangeven hoe laat je geprobeerd hebt via die weg je beltegoed op te vragen?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi donoco, welkom op het forum.

Via *100# kan je je beltegoed inderdaad opvragen. Er zijn geen storingen of problemen hiermee bekend. Kan je mij vertellen wat er gebeurt als je deze code in je telefoon invult? Komt er geen reactie of zie je een leeg scherm? Mocht je nog steeds geen reactie krijgen via *100#, dan wil ik het voor je laten uitzoeken. Kan je dan aangeven hoe laat je geprobeerd hebt via die weg je beltegoed op te vragen?
Het werkt weer. Bedankt.

Reageer