beantwoord

Prepay Nummer afgeschakeld


Mijn numer is afgeschakeld na een tijdje dit niet gebruikt te hebben. Daarbij heb ik ook nog de laatste sms gemist met mogelijkheid nog op te waarderen. Kan dit nummer weer geactiveerd worden. En hoe ?
icon

Beste antwoord door jimny 7 april 2019, 13:48

Is het mailtje wellicht in de spambox beland, in deze link kun je zien hoe en wat betreffende prepaid

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geldigheid-prepaid-beltegoed.htm

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo @whouven ,
probeer dat prepaidnummer eens te bellen.
Lukt dat niet dan is dat nummer definitief opgeheven.
Hallo @whouven ,
probeer dat prepaidnummer eens te bellen.
Lukt dat niet dan is dat nummer definitief opgeheven.


Nummer is onbereikbaar, ik heb de klantenservice al gebeld, heractiveren is mogelijk ze zouden een email sturen met instructies, helaas is het al een week heel erg stil in mijn mailbox... Niks meer van gehoord. Telfort is erg moeilijk te bereiken. De enige verwijzing is een autoresponder voicemail waarmee je terecht komt op dit forum.
Reputatie 8
Badge +17
Is het mailtje wellicht in de spambox beland, in deze link kun je zien hoe en wat betreffende prepaid

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geldigheid-prepaid-beltegoed.htm
Is het mailtje wellicht in de spambox beland, in deze link kun je zien hoe en wat betreffende prepaid

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geldigheid-prepaid-beltegoed.htm


Uiteraard de spambox gecheckt voordat ik mijn reactie plaatste 😉
Reputatie 8
Badge +17
En per wanneer is voor het laatst gebruik gemaakt van je prepaid abo of voor het laatst opgewaardeerd
Het nummer was meer dan een half jaar geleden werkelijk gebruikt, zat nog wel in de smartphone waar enkel whatsapp op staat. Het ging mij meer om de zekerheid of het nummer nog gebruikt kon worden. Inmiddels opgewaardeerd en weer online. De periode van 90 dagen herstelmogelijkheid na een afsluiting klopt dus. Dat wilde ik weten maar kon niemand mij via de service van Telfort vertellen.
Reputatie 8
Badge +17
Jammer dat is slordig dat men bij Telfort je niet het juiste antwoord heeft gegeven en inderdaad kon je dus nog je prepaid opwaarderen tussen de 6e en 9e maand zoals je in mijn link hebt kunnen lezen
Reputatie 6
Badge +12
Hoi @whouven, dat heeft je wat moeite gekost om het juiste antwoord te vinden lees ik. Een excuses lijkt me op zijn plaats, bij dezen; sorry!
De 90 dagen na afsluiting klopt inderdaad. Daar lees je meer over op de pagina die @jimny meestuurt. Zit je nog binnen die 90 dagen? Dan kun je je beltegoed opwaarderen en dan heractiveren we je nummer weer. Als dat niet het geval is, dan ben je je nummer helaas definitief kwijt.

Reageer