beantwoord

Prepaid simkaart wordt niet gevonden

• 10 september 2018
  • 6 reacties
  • 508 keer bekeken

Ik heb afgelopen zaterdag de prepaid simkaart ontvangen die ik voor de mobiele telefoon voor mijn zoon heb besteld.

Ik heb de simkaart geplaatst deze wordt echter niet door het toestel (IPhone 5) gevonden. Heb het meerdere keren geprobeerd, telefoon ook uitgeschakeld en weer ingeschakeld, dit helpt echter niet.
Hierna de simkaart in mijn eigen telefoon geplaatst (Samsung S7), daar wordt de simkaart ook niet gevonden. Ook mijn telefoon heb ik meerdere keren opnieuw opgestart.

Doe ik iets verkeerd of heb ik een niet werkende prepaid simkaart ontvangen?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 10 september 2018, 08:33

Ik zou ook zeggen defect kaartje.
Heb je de bon nog, dan kan je terug naar de verkoper.
Bekijk reactie

6 reacties

Ik zou ook zeggen defect kaartje.
Heb je de bon nog, dan kan je terug naar de verkoper.
Reputatie 8
Badge +11
Het lijkt er op dat je een defecte kaart hebt ontvangen als hij het in twee toestellen niet doet. Zelfs al zou hij niet (goed) geactiveerd zijn, dan nog zou je toestel hem moeten 'zien'.
Zorg dat je profiel is ingevuld zodat webcare er naar kan kijken.
Ik heb de simkaart via site van Telfort besteld.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi rhofje, welkom op het forum. Ik begrijp dat je een prepaid hebt besteld voor jouw zoon. Alleen deze werkt niet. Dat is niet zo fijn. Ik kan zo niet achterhalen wat er mis is, maar ook ik vermoed een defecte kaart. Ik wil je aanraden een nieuwe te kopen. Als je dat gedaan hebt, wil je het dan bij mij melden? Dan zal ik het aankoopbedrag als beltegoed toevoegen. Zullen we het zo doen?
Hallo Bart, dank je wel voor je reactie. Ik heb gisteren al even met de klantenservice gebeld. Afgesproken dat ik de defecte prepaid simkaart terugstuur en ik heb een nieuwe prepaid simkaart besteld. Hopen dat hiermee het probleem is opgelost.
Reputatie 8
Badge +11
Ik ga er zeker van uit dat het daarmee is opgelost. Helemaal goed. Mocht er toch nog iets zijn, dan weet je ons te vinden.

Reageer