beantwoord

Prepaid SIM kaart werkt niet

Hallo allemaal,

Ik had vanmiddag een prepaid SIM kaart voor mijn oma bij de Albert Heijn gehaald. In de telefoon gestopt, maar toen ik een nummer wilde bellen kreeg ik de foutmelding: "Geen netwerk gevonden". Ook de telefoon bellen werkte niet, "dit nummer is niet in gebruik".

Even wat gegoogled, 1244 bellen werkte niet; restarten ook niet.

Enig idee?

Alvast bedankt,
Stef Robbe.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 november 2018, 09:50

Hoi Stef Robbe, welkom op het Forum. Wat lief dat jouw oma helpt met een simkaart zodat ze bereikbaar is. Nu moet deze alleen wel werken, maar dat is nu niet het geval. Je zou de simkaart inderdaad moeten kunnen activeren door het bellen naar 1244, dat lukt dus niet? Want wat hoor je precies als je 1244 belt? Ook wil ik graag kijken of ik de simkaart kan activeren. Zou je het nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan jouw profiel onder Extra informatie? Deze is alleen voor ons zichtbaar. Als je dat hebt gedaan, wil je mij in dit topic een reactie sturen? Dan ga ik kijken of het lukt.

Bekijk reactie

2 reacties

De telefoon is trouwens de Samsung Galaxy S2.
Reputatie 6
Badge +9
Hoi Stef Robbe, welkom op het Forum. Wat lief dat jouw oma helpt met een simkaart zodat ze bereikbaar is. Nu moet deze alleen wel werken, maar dat is nu niet het geval. Je zou de simkaart inderdaad moeten kunnen activeren door het bellen naar 1244, dat lukt dus niet? Want wat hoor je precies als je 1244 belt? Ook wil ik graag kijken of ik de simkaart kan activeren. Zou je het nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan jouw profiel onder Extra informatie? Deze is alleen voor ons zichtbaar. Als je dat hebt gedaan, wil je mij in dit topic een reactie sturen? Dan ga ik kijken of het lukt.

Reageer