beantwoord

Prepaid sim geblokkeerd

• 28 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 440 keer bekeken

Al meer dan 10 jaar heb ik hetzelfde telefoonnummer. Recent ben ik al meer dan een jaar aan het reizen dus heb ik mijn telefoonabonnement omgezet in een prepaid abonnement. Nu kreeg ik ineens een e-mail dat mijn prepaid sim geblokkeerd is en mijn nummer verloren is gegaan. Enige probleem is dat ik in Vietnam zit en dat ik dat nummer nodig heb voor mijn online bankzaken. TELFORT maak dit ongedaan want ik heb een gigantisch probleem nu!
icon

Beste antwoord door Enterprise 28 oktober 2018, 08:50

Voor het gebruik en behoud van een prepaidnummer zijn onderstaande voorwaarden van toepassing.
Heb je daar aan voldaan..?

Geldigheid prepaid beltegoed.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Voor het gebruik en behoud van een prepaidnummer zijn onderstaande voorwaarden van toepassing.
Heb je daar aan voldaan..?

Geldigheid prepaid beltegoed.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Sanne, welkom op het forum. Ik moet je helaas teleurstellen, dit is helaas niet meer mogelijk als het nummer eenmaal geblokkeerd en verwijderd is. Wat Enterprise hierboven aangeeft is ook juist. Ik vind dit wel ontzettend naar omdat je het hebt gekoppeld aan je bank, ik hoop dat je dit nog ergens via de bank aan kunt passen. Ik had het met alle plezier voor je teruggedraaid als ik dit nog kon doen.

Reageer