vraag

Prepaid, optie tariefplan wijzigen in Mijn Telfort werkt niet

Hebben nu Tarievenplan: Telfort 40 en willen dat wijzigen naar Prepaid 15. Dus met veel gedoe ingelogd op Mijn Telfort. Je wordt er om de haverklap uitgegooid. Dan naar Tegoed en daar klikken op wijzig. En wat gebeurt er dan? Dan ga je naar instellingen en daar kan je niet je tariefplan wijzigen.

Dus probeer je in contact te komen met Telfort. Mailen is niet toegestaan dus moet je eerst een account aanmaken om op het forum een bericht achter te mogen laten. Ook dat gaat niet zonder slag of stoot. Kortom, een uur later kan ik eindelijk dit bericht tikken.

Zou het Telfort behagen om deze simpele aanpassing in tariefplan te organiseren?

5 reacties

Oh ja, leuk als je een account probeert aan te maken op het forum. Je krijgt een foutmelding

validation.user_register.ratelimit

Ja, en wat betekent dat? Te vaak geprobeerd? Joh, bij de 2e poging krijg je deze foutmelding al. Gelukkig zit er een timeout op. Maar uit de foutmelding blijkt niet hoe lang je moet wachten.

Klantvriendelijk is anders!
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht een andere browser gebruiken bv Chrome , Safari
Reputatie 4
Badge +7
Dag Gezeik, welkom op het forum en bedankt voor de vriendelijk geformuleerde post hier. Ik help je uiteraard graag. Sterker nog, ik heb het voor je aangepast van 40 naar 15. Die foutmelding zegt mij zo niets, dan sluit ik mij ook aan bij Galdor. Helpt een andere browser wel? Ik hoor graag van je en wens je een fijne avond.
Reputatie 4
Badge +7
Gezeik, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Beste @Alex - Telfort
Kun je dat bij mij óók ALSJEBLIEFT doen ?
Alles zelf al geprobeerd: inloggen op de website, verschillende browsers, in de app, NERGENS krijg ik de optie 'Verbruik' om het zèlf aan te passen !?
Op 1 plek zag ik de zin: 'Hier wijzigen' en dan kom ik wéér in mijn instellingen waar ik het NIET kan wijzigen....
Ben nu óók ondertussen al méér dan een uur bezig om gewoon een simpele Prepaid kaart in te stellen Grrrrrrrr.....

Reageer