beantwoord

Prepaid nummer geblokkeerd

Reputatie 1
Ik kreeg een sms bericht met als datum 17 april dat mijn nummer vandaag geblokkeerd wordt omdat ik 6 maanden geen gebruik zou hebben gemaakt van het nummer. Welnu ik heb bewijs, dat ik op 21 maart 2018 om 23.54u en 13 seconden het nummer nog gebruikt heb door een betaalde actie uit te voeren. Ik heb om weer gebruik te kunnen maken van mijn nummer een opwaardering moeten doen van 10 Euro, die helemaal niet nodig is geweest, als Telfort haar administratie in orde had.
Ik verzoek u met mij per email in contact te treden om mij te compenseren voor deze gang van zaken.
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 16 mei 2018, 15:24

Hi Erik,

Dank je wel voor het screenshot! Zou je via deze link een nieuw account willen aanmaken? De foutmelding heeft waarschijnlijk te maken met het nummerbehoud, dus als dit niet lukt moet dit even worden doorgeseind naar de technische dienst. Wanneer je je klantnummer moet invullen (ik kan niet exact zien welke gegevens er nodig zijn voor het aanmaken van dit account), heb ik deze gestuurd via een persoonlijk bericht. Laat je het me weten of dit lukt?

Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Neem onderstaande link eens goed door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geldigheid-prepaid-beltegoed.htm
Reputatie 1
jimny schreef:

Neem onderstaande link eens goed door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geldigheid-prepaid-beltegoed.htm

Geen idee wat ik door moet nemen in je link.
Ik heb aangegeven dat ik voldaan heb aan het volgende:
Je tegoed is onbeperkt houdbaar als je minimaal 1 keer in de 6 maanden belt, sms’t, een bundel koopt óf opwaardeert.

Echter Telfort's administratie is blijkbaar niet op orde.
Mijn beltegoed was houdbaar tot 17 april 2018
Op 21 maart 2018 doe ik een betaalde actie, waardoor het beltegoed tot 21 september 2018 houdbaar moet zijn.
Op 17 april 2018 blokkeert Telfort mijn beltegoed.
Omdat ik niet meer gebruik kan maken van mijn simkaart heb ik op 18 april 2018 met 10 Euro moeten opwaarderen.

Dit lijkt me vrij duidelijk, wie hier in de fout is gegaan.
Misschien wil jimny met de link aangeven dat Telfort die voorwaarden eens goed moet doornemen ??
Die is een goeie jah....
Reputatie 8
Badge +17
Weet je het leuke is ik ben ook maar een klant en wilde je ff op weg helpen, door een paar dingetjes uit te sluiten, verder moet je het uitvechten met webcare zodra je topic aan de beurt is wordt je geholpen
Reputatie 3
Badge +8
Hi Erik, wat vervelend dat dit is gebeurd! Begrijp ik het goed dat het je wel is gelukt om nog op te waarderen en dat je kaart niet meer geblokkeerd is? Zou je je profiel willen aanvullen met je 06-nummer? Dan kan ik direct even met je meekijken. Ik hoor het graag wat ik voor je kan betekenen, ook als we je ergens in tegemoet kunnen komen. Dank je wel voor je hulp Jimny!
Reputatie 1
Beste Rozemarijn, ik heb het nummer bij mijn profiel gezet.
Mijn beltegoed was houdbaar tot 17 april 2018
Op 21 maart 2018 doe ik een betaalde actie, referentie 180321235412, om 23:54:13 uur, waardoor het beltegoed tot 21 september 2018 houdbaar moet zijn.
Op 17 april 2018 blokkeert Telfort mijn beltegoed.
Omdat ik niet meer gebruik kan maken van mijn simkaart heb ik op 18 april 2018 met 10 Euro moeten opwaarderen, welke ik helemaal niet hoef te doen, omdat het beltegoed onbeperkt houdbaar is omdat mijn nummer gebruikt is middels een betaalde actie, tevens bedraagt mijn beltegoed al meer dan 100 euro, dus opwaarderen heb ik niet nodig.
Het beltegoed is op 18 april betaald op uw website, gaarne het bedrag terugstorten op de gebruikte betaalmethode.
Voor het enorme ongemak gaarne kosteloos een nano simkaart toesturen voor hetzelfde nummer.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Erik,

Dank je wel voor je bericht! Ik heb een eenmalige vergoeding aangemaakt voor de opwaardering. Dit wordt vergoed in de vorm van beltegoed. Helaas kan ik je geen nieuwe simkaart opsturen voor prepaid, deze kun jevia de site wel bestellen. Zodra je de prepaid kaart binnen hebt kun je deze activeren en kunnen we nummerbehoud in orde maken. Ook kunnen we dan kijken wat we kunnen doen wat betreft een eventuele vergoeding van de simkaart. Laat je me weten of dit lukt? Dan ga ik graag voor je aan de slag!
Reputatie 1

Ik wil een simkaart bestellen, maar hij geeft een foutmelding

Een beetje raar dat uw website gewoon een foutmelding geeft voor zoiets eenvoudigs, ik kan niet eens een simkaart bestellen.
Graag de simkaart naar mijn adres toesturen.
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht is een Telfort winkel een optie voor je, als het goed is kunnen die meteen nummerbehoud voor je regelen
Reputatie 1
oww, 80km rijden voor een simkaart te halen?
Reputatie 8
Badge +17
ErikBelt schreef:

oww, 80km rijden voor een simkaart te halen?

Dat is inderdaad niet om de hoek, dan maar even de reactie van webcare afwachten
Reputatie 1
Ik ga er vanuit dat het bestaande beltegoed gewoon overgezet wordt op de nieuwe simkaart.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Erik,

Wat akelig dat dit niet lukt zeg! Je hebt het ook al in een andere browser geprobeerd? Bij het aanvragen van een nieuwe prepaid simkaart hebben de afgelopen maanden meer klanten problemen ondervonden. Ik heb je screenshot even doorgestuurd naar de technische afdeling met het verzoek voor een update. Helaas kan ik je geen nieuwe simkaart toesturen vanuit hier. Ik begrijp dat het niet praktisch is om langs de winkel te gaan, maar dat is op dit moment wel de beste oplossing. Uiteraard kan ik de simkaart vergoeden. Wanneer je nummerbehoud aanvraagt voor je nieuwe simkaart, wordt het beltegoed inderdaad eerst overgezet naar de nieuwe simkaart. Laat het me weten als ik iets voor je kan betekenen! Ik houd je op de hoogte!
Reputatie 1
Beste Rozemarijn,
ik heb een gewone simkaart besteld, in plaats van een vervanging, dit gaat wel.
Wilt u dan het nummerbehoud aub in gang zetten.
Bestelnummer: 1804254632
Besteldatum: 25-04-2018
Bedrag: 5,00

Gaarne het betaalde bedrag op mijn bankrekening overmaken, graag mij even emailen voor het doorgeven van het nummer.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Erik,

Zou je mij in een privébericht het nieuwe telefoonnummer en de simkaartnummers van zowel het oude als nieuwe simkaartje willen sturen? Dan kan ik het nummerbehoud voor je in orde maken. Het bedrag voor de simkaart kan ik alleen in de vorm van beltegoed vergoeden. Ik wacht je berichtje af!
Reputatie 1
Rozemarijn - Telfort schreef:

Hi Erik,

Zou je mij in een privébericht het nieuwe telefoonnummer en de simkaartnummers van zowel het oude als nieuwe simkaartje willen sturen? Dan kan ik het nummerbehoud voor je in orde maken. Het bedrag voor de simkaart kan ik alleen in de vorm van beltegoed vergoeden. Ik wacht je berichtje af!

Ik heb een PB gestuurd.
Graag met spoed nummerbehoud.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Erik,

Net heb ik het nummerbehoud doorgevoerd. Als je je telefoon even uit en inschakelt kun je gebruik maken van je oude nummer op je nieuwe simkaart.

Ik hoor het graag als je nog vragen voor me hebt!
Reputatie 1
Beste Rozemarijn, problemen met inloggen:
zie screenshot

Reputatie 3
Badge +8
Hi Erik,

Dank je wel voor het screenshot! Zou je via deze link een nieuw account willen aanmaken? De foutmelding heeft waarschijnlijk te maken met het nummerbehoud, dus als dit niet lukt moet dit even worden doorgeseind naar de technische dienst. Wanneer je je klantnummer moet invullen (ik kan niet exact zien welke gegevens er nodig zijn voor het aanmaken van dit account), heb ik deze gestuurd via een persoonlijk bericht. Laat je het me weten of dit lukt?
Reputatie 1
Via de link is het gelukt een nieuw account aan te maken.
Bedankt !
Reputatie 3
Badge +8
Fijn om te horen @ErikBelt! Laat je het me weten als je nog ergens tegen aan loopt?

Reageer