beantwoord

Prepaid dubbele belbundel

• 22 januari 2019
  • 3 reacties
  • 246 keer bekeken

Reputatie 1
Op de app een bundel (bellen) besteld voor Mn prepaid. Kreeg foutmeldingen van de app na het invoeren van Mn code. Er is iets fout gegaan... nog twee keer geprobeerd. Toen maar opgegeven. Vandaag check ik Mn app en zie ik dat ik nu twee keer een belbundel heb. Dat is natuurlijk heel raar... en Mn internet was niet gelukt. Wat miet ik met twee bundels en waarom geeft de app aan dat er iets fout gegaan is?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 28 januari 2019, 15:19

Dankjewel, ik heb je gegevens opgezocht en het voor je nagekeken. De belbundel staat inderdaad twee keer aan. Ik zorg dat je het tegoed van 1 bundel, dus €5 terug krijgt. Dat komt weer bij je tegoed op binnen uiterlijk 1 werkdag 🙂 Ik raad je wel aan de bevestiging goed in de gaten te houden een volgende keer, je krijgt altijd een sms ter bevestiging.

Laat het gerust weten als je vragen hebt.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dankjewel, ik heb je gegevens opgezocht en het voor je nagekeken. De belbundel staat inderdaad twee keer aan. Ik zorg dat je het tegoed van 1 bundel, dus €5 terug krijgt. Dat komt weer bij je tegoed op binnen uiterlijk 1 werkdag 🙂 Ik raad je wel aan de bevestiging goed in de gaten te houden een volgende keer, je krijgt altijd een sms ter bevestiging.

Laat het gerust weten als je vragen hebt.
Reputatie 1
Ja ik pas het aan
Reputatie 8
Badge +9
Hi dajoosse, niet logisch en niet fijn dat na die foutmelding de bundel wel twee keer aan staat. Goed dat je laat weten dat het niet goed is gegaan, ik help je graag verder.

Ik heb geprobeerd je gegevens op te zoeken, maar ik kan niets vinden met het mobiele nummer dat in je profiel staat. Zou je dat kunnen nakijken en indien nodig aanpassen? Dan kan ik even met je mee kijken naar wat er is gebeurd 🙂

Reageer