beantwoord

Prepaid afgesloten

• 8 april 2018
  • 4 reacties
  • 269 keer bekeken

Reputatie 1
Geachte heer mevrouw,

Ik heb al zeer lang een prepaid nummer met de intentie die in een abonnement om te zetten. Inmiddels stond er ongeveer 80€ tegoed op. Zonder de gebruikelijke sms en email herinnering is mijn nummer met het tegoed afgesloten. In de email stond dat ik dit alsnog ongedaan kon maken door naar de klantenservice te bellen. De klantenservice medewerker was heel klantonvriendelijk en heeft het gesprek op een ongehoord manier afgesloten. Ik probeerde ook op mijn telfort in te loggen. Ik kwam niet verder dan inloggen gelukt.

Ik wil graag mijn nummer terug met het tegoed. Is de volgende stap anders de geschillencommissie?

mvg,
Multa

Titel aangepast in verband met vindbaarheid van je topic
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 9 april 2018, 16:38

Hi Multa,

Jeetje, ik schrik van je bericht! Wat naar dat je nummer is geblokkeerd! Ik heb even gekeken naar je nummer, en zie dat het morgen komt te vervallen. Ik kan het nummer helaas niet voor je deblokkeren. Heb je al geprobeerd om een paar euro op te waarderen? Zo niet, dan zou ik je willen adviseren dit te proberen. Naar alle waarschijnlijkheid zal het nummer dan weer gedeblokkeerd kunnen worden. Als dit niet het geval is, stuur me dan even een privé-bericht zodat we je verder kunnen helpen. Ik wacht je reactie af en hoor graag of dit lukt!
Bekijk reactie

4 reacties

In welk stadium zit je? De 6 maanden of de 6 maanden + 90 dagen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geldigheid-prepaid-beltegoed.htm

En deze service pagina ken je?
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Reputatie 1
Dit is de email die ik ontvangen heb:

Beste ,

Wij hebben uw simkaart met telefoonnummer ..... per 11-03-2018 03:00:36 geblokkeerd. Het is niet meer mogelijk om te bellen of sms-en met uw simkaart.

Heeft u uw simkaart teruggevonden en heeft u nog geen nieuwe simkaart besteld? Dan kunt u uw oude simkaart weer laten deblokkeren.

Wilt u weer gebruik maken van uw mobiele nummer met simkaart? Dan adviseren wij u een nieuwe simkaart aan te vragen via onze klantenservice (0900 9596). U behoudt wel hetzelfde 06-nummer.

Simkaart gevonden?

Wanneer u een nieuwe simkaart heeft aangevraagd, kan de aanvraag niet meer geannuleerd worden. U dient de kosten voor de nieuwe simkaart in dat geval alsnog te betalen.

Heeft u nog vragen?

Kijk dan op telfort.nl/service. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord.

Met vriendelijke groet,

Telfort klantenservice
Reputatie 3
Badge +8
Hi Multa,

Jeetje, ik schrik van je bericht! Wat naar dat je nummer is geblokkeerd! Ik heb even gekeken naar je nummer, en zie dat het morgen komt te vervallen. Ik kan het nummer helaas niet voor je deblokkeren. Heb je al geprobeerd om een paar euro op te waarderen? Zo niet, dan zou ik je willen adviseren dit te proberen. Naar alle waarschijnlijkheid zal het nummer dan weer gedeblokkeerd kunnen worden. Als dit niet het geval is, stuur me dan even een privé-bericht zodat we je verder kunnen helpen. Ik wacht je reactie af en hoor graag of dit lukt!
Reputatie 1
Beste Rozemarijn,

Dank voor je vriendelijke en professionele werkwijze. Hiermee bewijs je zowel de klanten als ook Telfort een grote dienst!

Gr,
Multa

Reageer