beantwoord

Prepaid 15 tarieven niet in het buitenland

• 19 maart 2018
  • 6 reacties
  • 222 keer bekeken

Reputatie 1
Dag Deborah, waarschijnlijk klopt het toch niet. Zaterdag was ik in België. Bij het passeren van de grens kreeg ik een sms dat bellen mij 20 c/min kost, en sms 6 cent per bericht. Dat is toch niet het tarief van Prepaid 15?!?!? Dan zou bellen 15 ct moeten zijn, en sms ook 15 cent...
icon

Beste antwoord door Opa Dick 16 april 2018, 21:49

Vorige week was ik weer in België. Het bericht is inmiddels aangepast zag ik: er zijn geen extra kosten...
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Opa Dick, voor het overzicht heb ik voor deze vraag een nieuw topic gemaakt 😳.

De tarieven voor Prepaid 15 zijn alleen geldig in Nederland. Mocht je voorkeur willen bellen/smsen of internetten in Belgie dan kun je een bundel aanzetten.
Reputatie 1
Als ik op de door jou aangegeven pagina kies voor "Tarieven voor het gebruik van uw mobiel in en naar het buitenland", vind ik dat de tarieven voor zone 1 gelijk zijn aan de Nederlandse tarieven (EU-verplichting). Hoe leg je dat dan uit?
Reputatie 4
Badge +10
Ja dat is lastig uit te leggen. In principe klopt dat voor het standaard prepaid en abonnementstarief, m.u.v. de extra prepaid tarieven zoals Prepaid 15. Bij de aanvullende informatie van Prepaid 15 is vermeld dat de tarieven alleen in het buitenland geldig zijn. Hopelijk is het iets duidelijker zo 😳.
Reputatie 1
Bij de aanvullende informatie van Prepaid Standaard en van Prepaid 15 staat beide precies hetzelfde: geldig in Nederland tenzij anders vermeld. Als ik zoek naar buitenland-tarieven, blijf ik in een cirkeltje draaien (net zo als bij dit forum meestal).
Reputatie 1
Vorige week was ik weer in België. Het bericht is inmiddels aangepast zag ik: er zijn geen extra kosten...
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Opa Dick, ik zie inderdaad dat het is aangepast. Dat is goed nieuws!

Reageer