beantwoord

prepaid 15 instellen vanaf prepaid standaard telefoon

Op https://www.telfort.nl/prepaid/ staat onder Prepaid

Wil Telfort 15 activeren? Bel dan naar 1244, kies optie 4 ‘tariefplan wijzigen’ en daarna voor ‘Prepaid 15’.
Als je belt krijg je alleen optie 1 of 9
als je op 4 drukt wordt er gezegd dat die optie niet beschikbaar is
Wat gaat er fout?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 juni 2018, 17:10

Hoi jklop, welkom op het Forum. Begrijp ik dat je met jouw mobiel naar 1244 belt om het tariefplan te wijzigen naar Telfort 15. De optie die je dar voor nodig hebt is alleen niet beschikbaar? Dat is wel heel erg apart. Excuses. In ieder geval zou ik dit graag voor je aanpassen. Zou je daarvoor nog jouw simkaartnummer aan jouw profiel willen toevoegen. Dan ga ik voor je aan de slag.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi jklop, welkom op het Forum. Begrijp ik dat je met jouw mobiel naar 1244 belt om het tariefplan te wijzigen naar Telfort 15. De optie die je dar voor nodig hebt is alleen niet beschikbaar? Dat is wel heel erg apart. Excuses. In ieder geval zou ik dit graag voor je aanpassen. Zou je daarvoor nog jouw simkaartnummer aan jouw profiel willen toevoegen. Dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 3
Badge +8
Hi jklop,

Net zag ik dit topic voorbij komen en ik vroeg me af of het inmiddels is gelukt? Zou je je simkaartnummer nog willen toevoegen aan je profiel? Dan kunnen we voor je aan de slag!

Reageer