beantwoord

'onbekende' beller bij inkomende gesprekken

Alle contacten komen als 'onbekend' binnen.
Ondanks dat de personen in mijn contacten staan, komen de gesprekken toch als onbekend binnen.
Ik heb een iPhone 4.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 november 2018, 09:35

Hoi pietjansen, welkom op het Forum. Nu lees ik dat geen enkele oproep herkenbaar binnenkomt op jouw toestel. Ik ben dus meten in jouw aansluiting gedoken. Volgens mijn gegevens staat de herkenning wel aan. Ik heb daarom deze even uit- en weer aangezet. Zou je jouw toestel uit- en weer aan willen zetten? Werkt het nu?

Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen. Hebben de tips geholpen? Zo niet, dan hoor ik dat graag.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@pietjansen Gaat het om een abonnement of prepaid?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi pietjansen, welkom op het Forum. Nu lees ik dat geen enkele oproep herkenbaar binnenkomt op jouw toestel. Ik ben dus meten in jouw aansluiting gedoken. Volgens mijn gegevens staat de herkenning wel aan. Ik heb daarom deze even uit- en weer aangezet. Zou je jouw toestel uit- en weer aan willen zetten? Werkt het nu?
Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen. Hebben de tips geholpen? Zo niet, dan hoor ik dat graag.
ook bij mij komen alle nummers onbekend binnen , ik heb een Oneplus toestel , kun je dit resetten ?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @jantjuh, ook voor jou heb ik het aangepast. Even het toestel en uit en weer aan, dan zie je de nummers weer binnenkomen.
Hallo, dat heb ik ook! Heb PrePay, iPhone 5c, nummerherkenning aan, en mijn contacten (eigenlijk iedereen) zijn altijd 'onbekend' als ze bellen. Dacht dat het aan mij lag.....

Reageer