beantwoord

Omzetten prepaid 40 naar prepaid 15

• 21 januari 2019
  • 6 reacties
  • 299 keer bekeken

Reputatie 1
Probeer prepaid 40 om te zetten naar prepaid 15
google is helder, het is heel simpel en je moet zijn bij telfort.nl
dus ingelogd naar instellingen. Hè ik zie geen verbruik knop, die wordt niet getoond
Gaat dus niet lukken volgens aanwijzingen op telfort website. Terug naar Google: probeer eens 1244 optie 4
Dus gebeld, alleen optie 1 en 9 beschikbaar. Gesprek wordt beëindigd.
het resultaat is dat ik geen steek verder kom.
Kan een van de experts mij SVP helpen?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 januari 2019, 10:32

Hi Jerry, ik zie het staan inderdaad, dank! Ik heb je prepaid bundel bij deze aangepast naar Prepaid 15. Als ik nog iets voor je kan doen weet je me te vinden 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan! Dat het daar nog niet goed staat is niet handig inderdaad, ik geef dit door zodat het aangepast kan worden.
Reputatie 1
Dank, dank,dank
nog vergeten te melden: heb voordat ik het forum opging ook nog service desk gebeld.
Voice Response vraagt of je ter voorbereiding de vraag in wilt spreken.
Vervolgens VRS antwoord: je kunt het daar en daar vinden ( en daar werkt het dus niet)
Reputatie 8
Badge +11
Hi Jerry, ik zie het staan inderdaad, dank! Ik heb je prepaid bundel bij deze aangepast naar Prepaid 15. Als ik nog iets voor je kan doen weet je me te vinden 🙂
Reputatie 1
Jasper
dank voor het bericht
mijn prepaid simnr staat in mijn profiel in het afgeschermde deel ( alleen leesbaar voor telfort)
is dat zo genoeg of moet ik. Of wat extras doen
groet Jerry
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @jcp1809, welkom op het Telfort forum! Het wijzigen van de prepaid bundel hoort inderdaad in de Mijn Telfort aangepast te kunnen worden, maar de optie verbruik is momenteel niet beschikbaar. Dit hebben we al doorgegeven aan de ontwikkelaars zodat zij dit kunnen uitzoeken. Totdat dat is aangepast kan ik het voor je aanpassen. Ik zie het bewuste 06-nummer al op je profiel staan, zou je daar het SIM-kaartnummer ook aan kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik het voor je wijzigen.
Reputatie 8
Badge +15
Volgens de website zou je het inderdaad kunnen wijzigen bij verbruik. Zie je daar geen optie met tegoed / wijzigen? Zo niet dan kan webcare je verder helpen met het wijzigen.

Reageer