beantwoord

Nummerbehoud voor geactiveerde prepaid simkaart

• 29 mei 2018
  • 2 reacties
  • 369 keer bekeken

Ik was al enige tijd van plan om te upgraden naar een betere telefoon. Dit is versneld door het feit dat ik mijn oude telefoon heb laten vallen. Deze telefoon had nog een normale SIM, maar in mijn nieuwe moet een NANO-SIM. Ik heb vervolgens op Mijn Telfort geprobeerd om een 3-in-1 combisimkaart aan te vragen, maar dit gaf slechts foutmeldingen. Nadat dit de volgende dag ook niet lukte heb ik buiten mijn account om een simkaart aangevraagd en dit lukte wel.

Toen ik de simkaart had ontvangen ben ik opnieuw ingelogd op Mijn Telfort om deze te activeren op mijn account. Helaas, opnieuw foutmeldingen. Ik heb vervolgens de simkaart maar in mijn mobiel gestopt om te kijken of de foutmeldingen onterecht waren. Dat waren ze niet. Ik heb nu dus een oude simkaart die niet in mijn mobiel kan en een nieuwe geactiveerde simkaart met een eigen nummer.

Op mijn account staat zo weinig beltegoed dat het me niet eens meer uitmaakt of ik dat over kan zetten, het gaat me er alleen om dat ik mijn nummer kan behouden. Iemand een idee wat te doen?
icon

Beste antwoord door Deborah 31 mei 2018, 18:44

Hi Raiko, welkom op het forum. Ik help je graag met het activeren van je nieuwe simkaart. Kun je aangeven welke foutmelding je precies in Mijn Telfort ziet? Kun je een foto/screenshot hiervan in dit topic delen?
Mocht je vandaag voor 20.30 kunnen reageren, kun je mij dan een privébericht je oude simkaartnummer, het andere telefoonnummer en je nieuwe simkaartnummer sturen? Dan ga ik vanuit hier proberen om je telefoonnummer op de nieuwe simkaart te activeren. Als je na 20.30 dit bericht leest, dan kun je Stephen een privébericht sturen. Kun je dan in dit topic laten weten dat je hem een privébericht hebt gestuurd?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hi Raiko, welkom op het forum. Ik help je graag met het activeren van je nieuwe simkaart. Kun je aangeven welke foutmelding je precies in Mijn Telfort ziet? Kun je een foto/screenshot hiervan in dit topic delen?
Mocht je vandaag voor 20.30 kunnen reageren, kun je mij dan een privébericht je oude simkaartnummer, het andere telefoonnummer en je nieuwe simkaartnummer sturen? Dan ga ik vanuit hier proberen om je telefoonnummer op de nieuwe simkaart te activeren. Als je na 20.30 dit bericht leest, dan kun je Stephen een privébericht sturen. Kun je dan in dit topic laten weten dat je hem een privébericht hebt gestuurd?
Reputatie 3
Badge +8
Hi Raiko,

Ik zie dat je contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat het is gelukt met nummerbehoud, klopt dat? Ik markeer Deborah's bericht als antwoord, zodat andere bezoekers makkelijk een antwoord kunnen vinden wanneer ze dezelfde vraag hebben.

Reageer