beantwoord

Nummerbehoud/klantnummer prepaid

• 14 september 2018
  • 2 reacties
  • 544 keer bekeken

Hallo,

Ik ben recentelijk overgestapt naar een andere provider, en wilde daarbij graag mijn nummer behouden. Dit heb ik aangegeven, en dit zou ik moeten bevestigen door een SMSje met een code terug te sturen die ik heb ontvangen, wat gratis zou zijn. Deze wil echter niet verstuurd worden (ik krijg een foutmelding), wat misschien samenhangt met het feit dat ik geen beltegoed meer heb op mijn oude Telfort-simkaart. Afijn, er is een andere mogelijkheid om dit te doen: mijn klantnummer invullen. Hier beschik ik echter niet meer over. Zou ik deze in een privébericht (of SMS) kunnen ontvangen? Een factuur waar deze op staat heb ik niet meer.

Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 16 september 2018, 19:10

Dankjewel voor je bericht. Ik heb je alle gegevens gestuurd. Mocht ik toch nog een poging mogen doen om je te overtuigen om te blijven... laat het me weten. 😉
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi iknowdintoo, welkom op het forum. Dit heb ik gelukkig voor je. Ik heb je een privébericht gestuurd. 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Dankjewel voor je bericht. Ik heb je alle gegevens gestuurd. Mocht ik toch nog een poging mogen doen om je te overtuigen om te blijven... laat het me weten. 😉

Reageer