beantwoord

Nummerbehoud aanvragen lukt niet

• 29 mei 2018
  • 5 reacties
  • 272 keer bekeken

Badge
Ik heb via klantenservice nummerbehoud geprobeerd, daarvoor moest een case aangemaakt worden wat dan 10 werkdagen gaat duren. Probleem: ik ga over van Telfort prepaid naar Telfort Sim only.
Mijn tegoed van 165 euro wil ik natuurlijk meenemen vandaar dat niets lukt zonder extra case.
icon

Beste antwoord door Flip69 6 juni 2018, 14:24

Beste Stephen,
Vandaag contact gehad met klantenservice, hoofdkantoor heeft alles rond.
Nummerbehoud is OKÉ. Tegoed wordt teruggestort.
Heb er weer vertrouwen in.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie. Mocht je na het verstrijven van de 10 werkdagen nog niks hebben vernomen dan hoor ik dit graag van je.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Flip69, het klopt inderdaad dat het beltegoed niet kan worden overgezet naar het simonly abonnement. Op je Sim Only abonnement zijn er namelijk bundels actief en geen beltegoed.
Heeft mijn collega jou toegezegd dat de case is aangemaakt? In somige gevallen kan het beltegoed terug worden gestort maar daar beslist een andere afdeling over. In afwachting van jouw reactie.
Badge
Er is inderdaad een "Case"aangemaakt, de namen van de klantenservice medewerkers heb ik opgeschreven. Je snapt dat ik dat afwacht. Bij negatief bericht ga ik niet akkoord met "Sim Only" en ga ik verder met prepaid want ik gooi geen 165 euro weg. Ik snap wat je zegt en wat het verschil is, maar ik wil dat het abonnement betaald wordt uit het tegoed. Ik wacht resultaat van de "case" af.
Badge
Beste Stephen,
Vandaag contact gehad met klantenservice, hoofdkantoor heeft alles rond.
Nummerbehoud is OKÉ. Tegoed wordt teruggestort.
Heb er weer vertrouwen in.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden! Zodra ik iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Reageer