beantwoord

Nummer opgeheven

• 18 september 2018
  • 11 reacties
  • 570 keer bekeken

Hallo, Gisteren een mail gekregen dat mijn nummer is opgeheven! Terwijl ik deze voor de vakantie nog heb opgewaardeerd... Nu gebruik ik dit nummer bijna nooit, want ik woon tegenwoordig in Dallas Texas en heb een Amerikaans nummer voor de dagelijkse dingen, maar ik gebruik dit nummer nog wel voor de ING tan codes... Het is dus wel belangrijk om dit nog te kunnen doen.... Graag hoor ik hoe nu verder... want ik kom ook niet voorbij het inlog scherm op de website... en er zat trouwens ook nog 10 Euro beltegoed op...
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 19 september 2018, 18:29

Hallo Rimas, welkom op ons forum. Wat een onwijs vervelende situatie. Ik zie inderdaad dat je 06-nummer definitief is geblokkeerd. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat er in de afgelopen 8 maanden niet is opgewaardeerd en er tevens geen actief uitgaand verkeer is geweest. Op 10 september is er nog een sms'je gestuurd waarin werd aangegeven dat er binnen 7 dagen opgewaardeerd moest worden om definitieve afsluiting te voorkomen. Hoe graag ik ook zou willen, ik kan er tot mijn spijt niet voor zorgen dat je 06-nummer wordt hersteld.

@jimny, hartelijk dank voor het meedenken!
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
In de link staan wat regeltjes betreffende prepaid

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geldigheid-prepaid-beltegoed.htm
Helemaal de mail over het hoofd gezien 😞 maar ik heb voor de vakantie opgewaardeerd...
Reputatie 8
Badge +11
Voor de vakantie is een ruim begrip, maar ik neem aan dat het korter dan 6 maanden geleden is?
Hopelijk kun je dat aantonen, dan kan er worden uitgezocht wat er mis is gegaan.
Reputatie 8
Badge +17
Als je mail wel hebt ontvangen is dat 1 week voor de geldigheid van je prepaid geweest en na 1 week is je prepaidnummer toen vervallen
Bedankt voor de reacties allemaal...

De vakantie was eind juli dus het opwaarderen is in juli gebeurd... Ik zie echter niet de sms met: uw saldo is verhoogd... ik kan zo-ie-zo al een tijdje niet sms-en...
Reputatie 8
Badge +17
Is het bedrag in juli wel van je rekening afgeschreven
Ah *&^$^... das een goede Jimny... Maar Door dit hele telefoon gedoe heb ik mijn ING moeten blokkeren om het telefoonnummer te kunnen wijzigen... die brief voor opnieuw activeren is waarschijnlijk wel 2 weken onderweg...
Reputatie 8
Badge +17
Vul op je forumprofiel je geblokkeerde mobielnummer in dan weet webcare wie je bent en wellicht kunnen ze precies aangeven wat er aan de hand is
Staat al ingevuld... dank je
Reputatie 6
Badge +9
Hallo Rimas, welkom op ons forum. Wat een onwijs vervelende situatie. Ik zie inderdaad dat je 06-nummer definitief is geblokkeerd. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat er in de afgelopen 8 maanden niet is opgewaardeerd en er tevens geen actief uitgaand verkeer is geweest. Op 10 september is er nog een sms'je gestuurd waarin werd aangegeven dat er binnen 7 dagen opgewaardeerd moest worden om definitieve afsluiting te voorkomen. Hoe graag ik ook zou willen, ik kan er tot mijn spijt niet voor zorgen dat je 06-nummer wordt hersteld.

@jimny, hartelijk dank voor het meedenken!
Reputatie 6
Badge +9
Hallo Rimas, ik heb geen berichtje meer van je ontvangen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden 🙂.

Reageer