beantwoord

nieuwe Telfort service: inzien van verbruiksgegevens niet meer mogelijk

• 22 november 2017
  • 17 reacties
  • 844 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb net te horen gekregen dat het inzien van je verbruiksgegevens niet meer mogelijk is en ook niet meer beschikbaar komt. Ondanks dat jullie dit volgens mij verplicht zijn of in ieder geval een convenant hebben getekend om je klanten inzicht te geven in het verbruik. Dit is een verslechtering van jullie dienstverlening. Ik ga een andere provider zoeken.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 22 november 2017, 22:57

Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Wie heeft dat gezegd? Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk.
Ik meen juist dat het is verbeterd. Ipv verslechterd of zelfs niet meer beschikbaar.
Telfort webcare zegt dat:
https://forum.telfort.nl/prepaid-255/openen-verbruikdetails-lukt-niet-72593/index1.html#post595497
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb inderdaad over het hoofd gezien dat het om prepaid gaat 😳
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Muziekboot, gisteren heb ik je van antwoord voorzien in het topic waar nelly jacoba naar verwijst.
Reputatie 1
Het heeft altijd wel gekund, ook bij prepaid, zelfs vorige week nog. Zonder aankondiging is deze dienstverlening beëindigd. Ik vind dat ik er recht op heb om te kunnen zien waaraan mijn bundels opgaan, en ook of er geen dingen onterecht worden afgeboekt.(zoals spook-sms-jes).
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Muziekboot, ondanks dat je vindt dat je er recht op hebt, kan ik er niks anders van maken dan hoe de situatie nu is.
Even voor mij op basis van het antwoord in andere topic, het in kunnen zien van je bel tegoed of wat er nog over is staat bij prepaid dan toch gelijk aan het verbruik, of zie ik iets over het hoofd?
Reputatie 6
Badge +12
Het beltegoed kun je gebruiken voor sms, internet of bellen. Wanneer je je beltegoed opvraagt krijg je wel te zien hoeveel beltegoed je hebt ,maar niet waaraan het verbruikt is. Geeft dat antwoord op je vraag @Galdor68?
Dat is inderdaad duidelijk, je kan dus zien wat er over is bijvoorbeeld € 8,00 van €10,00, maar niet specifiek naar welke nummers en bij data de hoeveelheid per dag, zoals bij sim-only en abo met telefoon. Dank voor de opheldering.

Het zou inderdaad fijn zijn om dat meer specifiek te kunnen zien, maar de inzage hoeveel tegoed er nog is lijkt mij bij prepaid het belangrijkste.
Reputatie 6
Badge +12
Ja precies, zo zit het in elkaar 🙂.
Reputatie 1
Hoi Muziekboot, ondanks dat je vindt dat je er recht op hebt, kan ik er niks anders van maken dan hoe de situatie nu is.

Jawel, jij werkt bij Telfort. Jij kan je invloed uitoefenen, zodat deze dienstverlening, die altijd beschikbaar was (zelfs twee weken geleden nog), wordt hersteld. Als jij uit eten gaat, wil je toch ook weten hoeveel je hebt betaald voor je hoofdgerecht, voor je drankjes, etc.? Ik wil bijvoorbeeld kunnen zien of er geen spook-sms-jes worden afgeschreven van mijn bundel. Maar ik zal wel de Don Quichotte zijn.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi muziekboot, ik begrijp je wens, maar wil wel eerlijk tegen je zijn dat hiervoor gekozen is en dat ik er geen verandering in kan brengen.
Reputatie 1
Klanten met een abonnement kunnen wel achteraf een specificatie inzien. Waarom dit onderscheid in dienstverlening tussen prepaid-klanten en klanten met een abonnement?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi muziekboot, klanten met een abonnement kunnen een specificatie van hun factuur opvragen. Bij prepaid ontvang je geen factuur. Daar zit het onderscheid in.
@muziekboot geef het via de feedback knop door of plaats een topic hier https://forum.telfort.nl/tips-en-verbeterideeen-273

Als daar genoeg reactie op komt kan er meer mee gedaan worden. Uiteraard kan Cindy je wens doorgeven maar de beslissingen liggen bij een andere afdeling.
Reputatie 1
Hoi muziekboot, klanten met een abonnement kunnen een specificatie van hun factuur opvragen. Bij prepaid ontvang je geen factuur. Daar zit het onderscheid in.

Dat snap ik, maar hiermee is nog steeds niet duidelijk waarom deze dienstverlening - die tot voor enkele weken geleden ook voor prepaid-klanten gewerkt heeft - nu opeens is stopgezet.

Reageer