beantwoord

Nieuwe simkaart activeren

• 31 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 464 keer bekeken

Heb vanmiddag nieuwe simkaart gehaald ivm micro
Nu moet ik deze activeren en moet een account aanmaken.
Krijg je een SMS handig als je oude kaart niet meer werkt en de nieuwe moet activeren
Ik snap het dank ik niet doe iets fout?
HELP
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 6 september 2018, 18:07

In de winkel kunnen ze m zo voor je activeren.

Hi Janny, welkom hier. In de winkel kan dit altijd, ik wil echter graag ook kijken of ik het voor je kan doen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en het nummer van je nieuwe simkaart?

Janny, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hi Janny, welkom hier. In de winkel kan dit altijd, ik wil echter graag ook kijken of ik het voor je kan doen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en het nummer van je nieuwe simkaart?
Reputatie 5
Badge +8
Janny, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.
Reputatie 5
Badge +8

Reageer