beantwoord

Nieuwe Sim-kaart werkt niet

  • 6 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 418 keer bekeken

Heb onlangs Sim-kaart van Telfort aangeschaft, alleen kan ik die niet activeren, want er kan niet mee worden gebeld naar de activeringsnummer. Hoe wordt dit probleem opgelost?
icon

Beste antwoord door Vaxid 6 oktober 2018, 21:31

Aha, prepaid.
Maakt je kaart wel verbinding met het netwerk?
Wat staat er boven in je scherm?
Screenshot?
Krijg je wel een kiestoon?
Kaartje al een keer verwijderd en opnieuw geplaatst?


Aanvulling:
Of speelt er iets zoals hier: kaart over de datum?
https://forum.telfort.nl/prepaid-255/prepaid-simkaart-activeren-lukt-niet-62420

Heb net gekeken op de meegeleverde papiertje v.d. sim-kaart en idd, is aangekocht na de vervaldatum. Zal eens langs gaan bij de winkel, om in te ruilen voor een nieuwe.

Bedankt voor je reactie
Bekijk reactie

6 reacties

Voor activeren hoef je toch niet te bellen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm
Voor activeren hoef je toch niet te bellen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm

Jawel,

Prepaid simkaart besteld

Bel gratis naar 1244 en volg de stappen in het menu.
  1. Zet je toestel uit en aan
  2. Je simkaart wordt binnen een uur geactiveerd
Aha, prepaid.
Maakt je kaart wel verbinding met het netwerk?
Wat staat er boven in je scherm?
Screenshot?
Krijg je wel een kiestoon?
Kaartje al een keer verwijderd en opnieuw geplaatst?


Aanvulling:
Of speelt er iets zoals hier: kaart over de datum?
https://forum.telfort.nl/prepaid-255/prepaid-simkaart-activeren-lukt-niet-62420
Aha, prepaid.
Maakt je kaart wel verbinding met het netwerk?
Wat staat er boven in je scherm?
Screenshot?
Krijg je wel een kiestoon?
Kaartje al een keer verwijderd en opnieuw geplaatst?


Aanvulling:
Of speelt er iets zoals hier: kaart over de datum?
https://forum.telfort.nl/prepaid-255/prepaid-simkaart-activeren-lukt-niet-62420

Heb net gekeken op de meegeleverde papiertje v.d. sim-kaart en idd, is aangekocht na de vervaldatum. Zal eens langs gaan bij de winkel, om in te ruilen voor een nieuwe.

Bedankt voor je reactie
Gelukkig snel de oorzaak gevonden. 😎
Reputatie 8
Badge +11
Hi Vaxid, als de SIM-kaart na de vervaldatum is verkocht zal die inderdaad niet meer geactiveerd kunnen worden. Is het gelukt om de kaart om te ruilen in de winkel en is het daarmee gelukt?

Reageer