beantwoord

Micro simkaart

• 20 mei 2014
  • 8 reacties
  • 1220 keer bekeken

Ik wil een nieuw prepaid telefoon kopen maar hier moet een micro simkaart in. Waar kan ik deze het beste kopen/bestellen als ik deze voor het weekend binnen wil hebben? Via mijn telfort kost 20 euro maar als ik een nieuwe koop in de shop is deze 7,50. Waarom is dit?
Gr. Karin
icon

Beste antwoord door Laila 21 mei 2014, 13:57

Welkom op het forum Kaatje369! Dat is de prijs die is vastgesteld voor een simkaart ter vervanging van de huidige. Het vertrouwde nummer staat er al op en het beltegoed. Je kunt een nieuwe simkaart bestellen in de shop, maar dien je wel nog nummerbehoud aan te vragen. Dat kan via de klantenservice of via ons. Snelste oplossing is naar de winkel gaan, anders gewoon online.

Laïla
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Badge
Welkom op het forum Kaatje369! Dat is de prijs die is vastgesteld voor een simkaart ter vervanging van de huidige. Het vertrouwde nummer staat er al op en het beltegoed. Je kunt een nieuwe simkaart bestellen in de shop, maar dien je wel nog nummerbehoud aan te vragen. Dat kan via de klantenservice of via ons. Snelste oplossing is naar de winkel gaan, anders gewoon online.

Laïla
Hallo Laila,
Hoe komt het dat voor een abonnement het aanvragen van een nieuwe sim-kaart gratis is?
Ook ik wil graat een nieuwe telefoon waar een micro-simkaart in moet. Via de site kwam ik er achter dat dit gratis zou zijn, tot ik probeerde via mijn Telfort die kaart te bestellen en ik ineens €20,- moest betalen.
Een beetje oneerlijk vind ik.
Mvg,
Roefke
Badge +2
Simkaarten kosten nou eenmaal ook geld om te produceren. Tot voor kort koste dit ook voor abonnees geld, tegenwoordig niet meer. Wellicht een extra reden om een abonnement te overwegen. Bij geen enkele prepaid aanbieder is een nieuwe simkaart gratis. Via een Telfort Winkel is een nieuwe prepaid sim €7,50.
Hoi,
Ik heb nu een nieuwe micro simkaart gekocht. Ik wil graag mijn oude nr. hier op hebben. Hoe kan ik dit het beste doen? Want als ik nu naar nummerbehoud ga dan geeft hij aan dat mijn oude nr vervallen wordt. En dat wil ik dus juist niet. Het nr. op de nieuwe simkaart moet vervallen.

Gr Karin
Reputatie 8
Badge +15
Hoi Karin,

Als je een nieuwe simkaart voor een prepaid nummer hebt gekocht dan dien je nummerbehoud aan te vragen via de Mijn Telfort van de nieuwe simkaart.

Maar je kunt het sneller doen. Via de klantenservice kan je het ook over laten zetten. Ze kunnen het nummer dan dezelfde dag laten overzetten.
Via de standaard aanvraag zou het nummer anders over 5 werkdagen overgezet worden. 😉
Hoi,

Ik heb een nieuwe prepaid simkaart gekocht. Ik heb nu ook prepaid maar in mijn nieuwe telefoon moet een micro simkaart. Dus heb ik een nieuwe gekocht via de site aangezien die 7,50 was.

Gr. Karin
Reputatie 8
Badge +15
Heel slim Karin om een nieuwe simkaart te kopen. Dat is voordeliger! :D

Bel morgen met de klantenservice op 0900 9596 dan kunnen ze het voor je doen. Ze zijn te bereiken tussen 10 en 17 uur. Zorg wel dat je alle gegevens van de oude simkaart zoals simkaartnr, pukcode etc bij de hand hebt. Ze zullen ongetwijfeld een controle willen doen al is het een prepaid.
Ja precies. Scheelt toch wel wat 🙂.

Dank je wel. Ik ga morgenvroeg even bellen!