beantwoord

Melding "niet voldoende beltegoed" ondanks voldoende beltegoed

• 6 maart 2017
  • 11 reacties
  • 692 keer bekeken

Ik wil graag dat de klantenservice contact met me opneemt!
Op de website van Telfort vind ik nergens een mailadres voor contact en bellen kan ik niet.
Mijn beltegoed is voldoende en bovendien een belbundel is actief, toch krijg ik steeds de melding: "u heeft niet voldoende beltegoed voor dit gesprek"

graag snel reactie
icon

Beste antwoord door mly 8 maart 2017, 10:17

Sinds gisteren werkt bij mij weer alles, krijg geen 'onvoldoende beltegoed' melding meer. Kan weer bellen, sms-sen en internet weer beschikbaar. Mss toch door het resetten? Is het toch aan te raden om de nieuwe simkaart te activeren om te voorkomen dat dit probleem vaker terugkomt?
Bedankt Stephen
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo mly, ik heb zojuist je aansluiting gereset. Kun je kijken of je nu wel kunt bellen?

Zo niet, dan graag je simkaart in een ander toestel testen om te kijken of het wel lukt.
In afwachting van jouw reactie.
Dag Stephen

Bedankt voor de reactie en het resetten. Het lukt nog steeds niet, ik kan niet bellen, sms-en ook geen internet.
Ook niet met de simkaart in een ander toestel.
Op mijn telefoon staat wel gewoon het service-symbool van Telfort.
hopelijk snel een oplossing,

vriendelijk bedankt
Milly
Dag Stephen,
Ik heb precies hetzelfde probleem als bovengenoemde Milly.
Gisteren nog opgewaardeerd met €10,- en daarna niet gebeld. Nu ook de melding: "niet genoeg beltegoed".
Dit pre-paid bellen is een tijdelijke oplossing, maar ik heb wel een eigen bedrijf te runnen, waarbij het uiteraard belangrijk is bereikbaar te zijn.
Graag dus een spoedige oplossing.

vriendelijke groeten
W van der Zee
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Milly, bedankt voor je reactie. Ik denk dat het aan je simkaart ligt en stuur je dan meteen een nieuwe. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Stuur mij dan gelijk een bericht zodat ik je nummer kan overzetten naar de nieuwe simkaart. Hopelijk is het probleem hiermee opgelost.
Hoi Stephen,

Fijn dat je Milly helpt.. Heb je voor mij ook een oplossing? Graag zo snel mogelijk. Ik heb het idee dat je mijn vraag overslaat.

Hallo Milly, bedankt voor je reactie. Ik denk dat het aan je simkaart ligt en stuur je dan meteen een nieuwe. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Stuur mij dan gelijk een bericht zodat ik je nummer kan overzetten naar de nieuwe simkaart. Hopelijk is het probleem hiermee opgelost.
Hoi W van der Zee

Stephen slaat je vraag beslist niet over, maar een reactie van de moderator is er niet in 12 minuten. Komt goed, beste W. :)
Geduld...
Ik vermoed dat er een fout is in het systeem. Mijn vriend heeft ook een prepaid kaart van Telfort en hetzelfde probleem: Wel opgewaardeerd, maar een melding van onvoldoende tegoed.
Sinds gisteren werkt bij mij weer alles, krijg geen 'onvoldoende beltegoed' melding meer. Kan weer bellen, sms-sen en internet weer beschikbaar. Mss toch door het resetten? Is het toch aan te raden om de nieuwe simkaart te activeren om te voorkomen dat dit probleem vaker terugkomt?
Bedankt Stephen
Het klantenservice deel van Telfort is zeer gebruiksonvriendelijk voor prepaid klanten.

Het is onmogelijk om op een normale en snelle manier in contact te komen in geval van een probleem.

-er is geen enkel mailadres beschikbaar
-er is geen enkel gratis toegankelijk telefoonnummer beschikbaar voor klanten met een belprobleem (bellen met het 0900 nummer kan nl niet in geval van het 'onvoldoende-beltegoed-probleem')
-een eindeloze zoektocht op de website waar ik met mijn probleem terecht moet wat veel ergenis geeft en veel tijd kost
-men dient verplicht lid te worden via een openbaar forum om met iemand in contact te komen die verder kan helpen

Voor mij de reden dat ik hoogstwaarschijnlijk overstap op een andere provider.

succes W. vd Z.

Ook ik ben zzp'er, bel niet zo veel omdat het contact met mijn klanten veelal via de mail gaat, (daarom de keuze voor het goedkope pepaid zonder verplichtingen van het abonnement) maar wil natuurlijk wel elk moment van de dag mijn prepaid kunnen gebruiken.

Milly
Reputatie 8
Badge +16
@W van der Zee,

Excuses voor de late reactie. Ik heb helaas je reactie over het hoofd gezien. Ik ontvang de gegevens van jou en je vriend in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.

@mly,

Wat fijn dat het is opgelost. Ik betreur het dat je overweegt om over te stappen.
Je hoeft niet perse via het forum in contact te komen met ons. Je kunt ons ook via Twitter en Facebook benaderen.

Reageer