beantwoord

Klantnummer prepaid voor overstap

Ik wil met nummerbehoud overstappen naar een andere provider. Daarvoor heb ik mijn Telfort klantnummer nodig. Maar omdat ik een prepaidkaart heb, heb ik geen facturen o.i.d. waarop dat klantnummer staat. Ook in Mijn Telfort staat geen klantnummer. Hoe kan ik dat klantnummer achterhalen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 november 2018, 10:09

Hallo Negnorema, welkom op het Telfort forum. Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Daarvoor heb je inderdaad het klantnummer nodig, die kan ik voor je opzoeken. Voordat ik die aan je kan doorgeven, heb ik het SIM-kaartnummer van de kaart nog wel nodig. Zou je die op je profiel kunnen invoeren bij het vakje 'Extra informatie' en daarna hieronder een reactie achterlaten? Dan kan ik het voor je nakijken.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Negnorema, welkom op het Telfort forum. Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Daarvoor heb je inderdaad het klantnummer nodig, die kan ik voor je opzoeken. Voordat ik die aan je kan doorgeven, heb ik het SIM-kaartnummer van de kaart nog wel nodig. Zou je die op je profiel kunnen invoeren bij het vakje 'Extra informatie' en daarna hieronder een reactie achterlaten? Dan kan ik het voor je nakijken.
Dag Jasper,

Dank voor je reactie. Maar het nummerbehoud lijkt inmiddels al geregeld te zijn. Op de aanvraag van het nummerbehoud heb ik bij klantnummer het 06-nummer ingevuld. Dit was voor de nieuwe provider voldoende om het nummerbehoud te kunnen regelen. Als het goed is, hoef ik dus geen gebruik te maken van jouw aanbod om het klantnummer even bij te zoeken. In ieder geval bedankt voor jouw aanbod om het klantnummer bij te zoeken. Als het nummerbehoud onverhoopt toch niet goed gaat, maak ik graag alsnog gebruik van jouw aanbod.
Reputatie 7
Badge +9
Ah, dat maakt het makkelijker inderdaad. Als je mijn aanbod nodig hebt weet je me te vinden, en ook voor andere vragen zijn we er natuurlijk voor je 🙂

Reageer