vraag

Klacht Telfort simkaart werkt ineens niet meer

Hallo, ik heb onverwachts een email ontvangen dat mijn simkaart geblokkeerd is en dat ik een nieuw nummer en simkaart moet aanvragen.

1) Hoe kan dit worden teruggedraaid?
Ik zit op dit moment in het buitenland en kan uiteraard niet bellen zonder nummer naar de klantenservice. Mijntelfort.nl werkt ook niet meer, krijg bericht 'succesvol ingelogd' om vervolgens niet verder te komen.

2) Er is minimale communicatie van Telfort, en het is niet duidelijk waarom dit überhaupt is gebeurd. Dit is toch totaal niet klachtgericht? Waarom?

Alle hulp is welkom, bedankt!

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je prepaid en verblijf je allang in het buitenland zonder dat je 6 maanden niet met je nummer hebt gebeld of opgewaardeerd hebt zou een reden kunnen zijn

Zie onderstaande linkjes

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geldigheid-prepaid-beltegoed.htm

https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/extra-kosten-bij-langdurig-verblijf-in-de-eu-72640
dank je Jimmy voor meedenken, maar dat is niet het geval. Twee maanden geleden nog opgewaardeerd en afgelopen maand gebruikt.

Sterker nog, ik heb toen nieuwe simkaart gehaald.
Reputatie 8
Badge +17
Gelukkig maar dan lijkt het dat er een foutje bij Telfort is gemaakt en dan is het wachten op Webcare Telfort vul in ieder geval je mobiel nummer in je forumprofiel en postcode en huisnummer dan weet webcare wie je bent
Reputatie 6
Badge +8
Hoi HannahW, welkom op het forum! Wat lastig, zeker nu je in het buitenland zit, dat je mobiele nummer niet werkt. Ik heb je gegevens erbij gepakt. Het gekke is dat, als ik zoek naar het mobiele nummer dat in je profiel staat, dit nummer al maanden niet meer gebruikt wordt. Ik zie ook dat er in augustus sms'jes verstuurd zijn om aan te geven dat het beltegoed ging verlopen en er binnen 90 dagen opgewaardeerd moest worden.
Er is sindsdien niet meer opgewaardeerd, waardoor het nummer nu afgesloten is. Ik vind het heel erg dit te moeten melden, maar doordat die 90 dagen verstreken zijn, kan ik het nummer ook niet meer activeren. Als je graag een prepaid mobiel nummer wilt blijven gebruiken, dan kan je online een nieuwe simkaart bestellen, of een ophalen in een Telfort winkel.
Hoi Alexandra, dat is wel echt bijzonder want ik was in September in Nederland en heb toen bij de locatie in Utrecht (vlakbij Vredenburg) een nieuwe simkaart gehaald omdat ik mijn andere verloren was.
Toen heb ik mijn nieuwe geactiveerd en online opgewaardeerd. Dat kan ik nu niet meer laten zien, omdat ik niet meer op mijntelfort.nl kan inloggen, aangezien dat aan mijn nummer gekoppeld is. Ook heb ik in september met dat nummer en nieuwe simkaart gebeld. Verder gebruik ik het om bankzaken te regelen.

Ik woon in het buitenland, en ben voorlopig niet terug om dit te regelen. Dit was de reden waarom ik voor Telfort had gekozen, zodat ik mijn nummer kan aanhouden voor wanneer ik weer terug ben.
Wat kun je voor me doen, aangezien dit duidelijk een fout is van Telfort.

Alvast bedankt voor je inzet.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Hannah, wat een vervelende en uitzonderlijke situatie. Ik kan niet zien dat er in september online opgewaardeerd is. Kan je me een kopie van het bankafschrift per e-mail toesturen waar deze online opwaardering op staat? Daarmee kan ik nakijken of er bij ons iets fout gegaan is. Ik kan je oude simkaart niet heractiveren, maar als er iets mis gegaan is, dan denk ik graag met je mee.

Reageer