beantwoord

Kan niet op mobiel bellen en noch gebeld worden!

• 2 april 2013
  • 1 reactie
  • 2670 keer bekeken

Vanmiddag verwacht ik een buitenland telefoontje, toen blijkt dat ze proberen me te bellen, maar krijgt steeds een pieptoon.
Ik op mijn beurt probeert te bellen en lukt niet!
Heel vervelend dit.
OP den duur op een andere teleffon gebeld naar klantenservice, omdat me telefoon kon ook niet naar jullie 0900- nummer bellen en een hoop belkosten ook heb prepaid.
Degene die me hielp had voor me gereset zei hij, telefoon uit dan weer aan gedaan.

TElefoon doet nog steeds niet , wie o wie kan me aub helpen? is er een storing of wat? kan helemaal geen gebruik van me mobiel maken!

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 2 april 2013, 21:35

Er is geen storing. Er is dus iets anders aan de hand. Wellicht is er iets mis met je telefoon. Doet het kaartje het in een andere telefoon het wel?
Zo nee, dan kan je het beste wellicht even langs een Telfort winkel gaan of met deze aanvullende info de klantenservice.

Indien het kaartje het wel doet in een ander toestel is er dus iets mis met je huidige toestel. Deze kan je dan (indien van toepassing) binnen de garantietermijn aanbieden aan de aanbieder waar het toestel is aangeschafd, voor reparatie.

Succes!
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
Er is geen storing. Er is dus iets anders aan de hand. Wellicht is er iets mis met je telefoon. Doet het kaartje het in een andere telefoon het wel?
Zo nee, dan kan je het beste wellicht even langs een Telfort winkel gaan of met deze aanvullende info de klantenservice.

Indien het kaartje het wel doet in een ander toestel is er dus iets mis met je huidige toestel. Deze kan je dan (indien van toepassing) binnen de garantietermijn aanbieden aan de aanbieder waar het toestel is aangeschafd, voor reparatie.

Succes!

Reageer