beantwoord

Kan ik mijn prepaid nummer weer activeren?

• 17 september 2013
  • 5 reacties
  • 2726 keer bekeken

Momenteel is mijn nummer om "administratieve redenen" buiten gebruik gesteld. Is dit definitief en moet ik op zoek naar een nieuwe provider of kan dit ongedaan gemaakt worden?
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 17 september 2013, 21:07

Als je tussen 6 en 9 maanden geleden hebt opgewaardeerd kan je wéér opwaarderen en dan heb je je nummer nog;
Als je langer dan 9 maanden geleden hebt opgewaardeerd dan is je nummer vervallen. Je kan dit controleren door je eigen nummer te bellen, als je telefoon dan overgaat kan je weer opwaarderen om te bellen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je tussen 6 en 9 maanden geleden hebt opgewaardeerd kan je wéér opwaarderen en dan heb je je nummer nog;
Als je langer dan 9 maanden geleden hebt opgewaardeerd dan is je nummer vervallen. Je kan dit controleren door je eigen nummer te bellen, als je telefoon dan overgaat kan je weer opwaarderen om te bellen.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Telfeut!

Ik sluit mij aan bij Kees-Jan. Je leest hier meer over tijdig opwaarderen.

Mocht jouw nummer vervallen zijn, dan is het niet meer mogelijk om dit ongedaan te maken. In dat geval adviseer ik je om een nieuwe simkaart met bijbehorend nummer aan te schaffen.

Weet je zo voldoende?

Denise
Welkom op het forum Telfeut!

Ik sluit mij aan bij Kees-Jan. Je leest hier meer over tijdig opwaarderen.

Mocht jouw nummer vervallen zijn, dan is het niet meer mogelijk om dit ongedaan te maken. In dat geval adviseer ik je om een nieuwe simkaart met bijbehorend nummer aan te schaffen.

Weet je zo voldoende?

Denise

Ik zit met hetzelfde euvel, ik bel nauwelijks maar wil wel mobiel bereikbaar zijn.
Waarom moet ik dan toch 10,00 per 6 maanden opwaarderen om te kunnen blijven bellen?

Overigens is het opwaardeer proces er niet beter op geworden.
Badge +2
Het alternatief is tegenwoordig een abonnement van 1,50 per maand (€18 per jaar). Je Telfort prepaid tegoed wordt dan verrekend. In een Telfort Winkel kan je jezelf hier nog verder over laten informeren en evt direct in orde maken.

Succes!
Reputatie 8
Badge +16
Waarom moet ik dan toch 10,00 per 6 maanden opwaarderen om te kunnen blijven bellen?

Omdat het zo in de Telfort voorwaarden staat...

Overigens zijn er ook providers die hier anders mee omgaan... een kwestie van even zoeken.

Of je kunt die 20 euro per jaar investeren in een abonnement.

Reageer