beantwoord

Kan geen sms ontvangen en verzenden

Ik kan geen sms ontvangen of verzenden.
De berichten centrale staat correct ingesteld
Ook staan er geen blokkeringen ingesteld

Wat zou ik meer kunnen doe?

Groetjes
Petra
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 januari 2019, 16:21

Dank voor het SIM-kaartnummer, ik zie daarmee waar het aan ligt. Zowel het verzenden als het ontvangen van sms'jes stond uitgeschakeld, ik heb dat bij deze weer geactiveerd. Het kan zijn dat je het toestel eenmalig opnieuw moet opstarten voordat het lukt, daarna zal je kunnen sms'en 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dank voor het SIM-kaartnummer, ik zie daarmee waar het aan ligt. Zowel het verzenden als het ontvangen van sms'jes stond uitgeschakeld, ik heb dat bij deze weer geactiveerd. Het kan zijn dat je het toestel eenmalig opnieuw moet opstarten voordat het lukt, daarna zal je kunnen sms'en 🙂
In 2018 is het geen één keer gelukt
Ik heb het nummer van de sim kaart toegevoegd aan mijn profiel

Al vast bedankt voor de hulp
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Petrafrl, welkom op het Telfort forum! Je hebt zo te zien al meerdere instellingen nagekeken, maar toch lukt het nog niet om te sms'en. Kon je eerder wel sms berichten versturen met dit prepaid nummer of is het nog nooit gelukt? Ik wil dit voor je nakijken, zou je daarvoor je forumprofiel aan kunnen vullen met het SIM-kaartnummer? Deze kan je in het vakje "Extra informatie" toevoegen. Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt.

Reageer