beantwoord

Internetbundel prepaid telefoon werkt niet

• 5 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 557 keer bekeken

Onlangs heb ik een internetbundel aangeschaft voor mijn prepaid telefoon. De aankoop was succesvol, alleen lukt het niet om het internet te laten werken. Alle stappen van het handmatig aanzetten zijn inmiddels meerdere keren doorlopen, maar helaas zonder succes. Ik vind het erg jammer dat ik er geen gebruik van kan maken en vraag me af of jullie me kunnen helpen om dit probleem op te lossen.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 12 augustus 2018, 15:27

Maaike, heb je zojuist via privébericht gesproken. Ik hoop dat het via de winkel zal lukken aangezien je alle gegevens goed hebt ingesteld. 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi maaikevos, welkom op het forum. Ik zie dat je zowel een bundel als tegoed hebt op je kaart. Ook zonder de bundel zou je dus op internet moeten kunnen komen, er staat ergens toch een instelling verkeerd. Ik neem aan dat je wel kunt bellen. Zou je de stappen op deze pagina willen volgen? Daar je toestel selecteren en daarna onder internet 'handmatig instellen' selecteren.
Reputatie 5
Badge +8
Maaike, heb je zojuist via privébericht gesproken. Ik hoop dat het via de winkel zal lukken aangezien je alle gegevens goed hebt ingesteld. 🙂

Reageer